Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Varit hos barnmorskan på besök idag: v36 (35+1)! Allt såg bra ut, vi gjorde en sammanställning över graviditeten samt skrev t förlossningen om smärtlindring och så! Hade en annan barnmorska idag, tyckte att det kändes bra! Jag hade gjort ett rejält hopp på SF-måttet fr 31 till 34, så inte så konstigt att jag tyckt det varit tungt att andas! Bebisen låg med huvudet neråt och är ruckbar! Mitt järnvärde hade också stigit vilket var skönt, jag har verkligen ansträngt mig för att äta järnrikt!

• grahnkotten

Har äntligen fått sova en hel natt utan att vakna! Skönt att vara utvilad när man vaknar! Jag tog tag i att putsa fönsterna utvändigt och satte på en maskin tvätt! Nu är jag helt slut, att man aldrig lär sig?! Så nu blir det soffan å sovpaus! :)

• grahnkotten

Jag är kvar! Har BF 31 juli, så jag blir nog sist på tråden! :) men tycker själv att den borde komma denna eller nästa vecka.. Men det verkar jag inte ensam om! :)

• grahnkotten

Själv har jag haft förvärkar och sammandragningar hela helgen och speciellt igårkväll och i natt! Nu blir det iväg och veckohandla och sedan lite hallonbladste! Ta hand om er där ute! :)

• grahnkotten

Sladdis: det låter som en bra ide att han får vänta tiden ut då.. Att föda så hoppar man nog gärna över, om man inte måste! :)

• grahnkotten

På mitt står det också kokande vatten och att det sedan ska dra i 15 min..! Men jag har iofs fått känningar när jag dricker det! Kanske beror på ville sort man dricker..

Svar på tråden Juli bebis 2012