Inlägg från: grahnkotten |Visa alla inlägg
  • grahnkotten

Juli bebis 2012

Det är bara när vattnet har gått som man inte ska bada för risk för infektion..! Vad hg har hört iaf! Det låter helt underbart skönt, att få ligga i en svalkande pool hela dagen! :)

• grahnkotten

Grattis missmurrig! Roligt att läsa allas förlossningsberättelser.. Jag längtar, samtidigt som jag inte vill gå igenom det! En konstig känsla, lite längtan att få vara med om en förlossning samtidigt lite läskigt då man inte har en aning om hur allt kommer att vara!

Jag har också varit riktigt risig i magen de senaste dagarna! Hoppas det ge sig snart! Sov super dåligt igår natt, var som en bastu! Hoppas på en bra natt i natt!
    God natt ladies! :)

• grahnkotten

Jag tycker inte det är som stötar, det finns olika program..en med ett med "surr" och ett med ryck.. Sedan också en massa andra olika varianter! Men det blir absolut inte stötar, det är hela tiden du som bestämmer hur mycket styrka som du vill ha, stanna när du tycker att det känns ok.. Det ska inte vara obehaglig! :) prova dig fram, själv gillar jag det vanlig "surret" brukar vara program 1 eller det program som växlar mellan surr och ryck.. Men det är olika som sagt så prova sig fram! Men det är inget farligt eller obehagligt om du frågar mig! :)

• grahnkotten

Lycka t emmizen! Der låter onekligen som att det är på G! :) härligt!
    Här är det lugna gatan, men jag har iofs 23 dagar t BF, men man blir ju så sugen när alla andra får bebisar och eftersom man har varit hemma sedan i april känns det som om man har väntat länge nog!! :)

• grahnkotten

Är trött idag, skulle bara vila lite och sov mellan 17-21..! Snacka om tupplur, men skönt var det! T o m värt det även om sömnen i natt säkert inte blir den bästa! :)

• grahnkotten

Alemonia: grattis t prinsessan! :) då kom det
    Igång trots allt, härligt! Njut av bebis så väntar vi andra vidare! :)

• grahnkotten

Mysigt Frusandra! Hoppas han vänder tillbaka på dygnet snart eller att du får möjlighet att sova på dagarna, så du orkar! :) Mys på!

• grahnkotten

Grattis snoffsan! :) alltid roligt när det kommer nya bebisar! :)

Emmizen: vi är 3 syskon i min familj och alla är födda m blåsljud, även min mamma! Mitt växte bort när jag var liten, min lillasyster å mamma har det fortfarande och dem lever ett helt normalt liv! Springer marathon och är super hurtiga! Men förstår att du är orolig, men vill ju bara att allt ska vara bra! :) det löser sig ska du se! Kram!

• grahnkotten

Tekla78: stort grattis! 3 timmar, det var inte illa! Han hade bråttom ut när det väl satte igång! :)

Idag känns det som en riktig soffdag, med ÖSregn! Är glad att jag inte bor i den andra delen av Småland m översvämningar!

Svar på tråden Juli bebis 2012