Juli bebis 2012
Bragdoll
Träningsvärk är ju de bästa som finns! Älskart! Då vet man att träningen har tagit :)
Bragdoll
Träningsvärk är ju de bästa som finns! Älskart! Då vet man att träningen har tagit :)
Vilgot har varit sjuk med feber, snor o förbannad Hosta i en vecka, idag va vi hos läkaren o han misstänkte förkylningsastma.. Men de enda son "gjordes" va kom tillbaka om de blir värre. Han verkar ju pigg nu.. Klart han va piggare, de är ju på nötterna o morgonen som de är värst. Låter som han sprungit ett maratonlopp fast han bara sovit...
Läkaren trodde också att Vilgot va min lillebror. Ja sa inte emot utan tog de som en komplimang när man är närmare 30 ;)
När kan man börja ge "vanlig" mat.. Alltså stekt mat? Tex stekt korv o köttfärs o sånt?
SessanM
Vilgot är likadan.. Sätter sig upp men ja tror han ofta gör de i sömnen, men sen vaknar har av att han har satt sig.. Galet frustrerande...
Dock har han fortfarande bara 2 bissingar där nere :)
Nilepile
Inte ska du känna så! De kan hända den bästa! Skönt att de blev bea till slut.
Kram till dej!
Trolla
Välkommen tillbaka ;)
De är 5 dagar :)
Chess- fy vad hemskt! Så orättvist!
Vilgot äter middag vid 17, sen flaska välling 2 dl vid 19. Sen får han en flaska till vid 23 när vi går o lägger oss.. Den dricker han i sömnen typ. O tack vare den sover han äntligen hela nätter (sen 1 mån tillbaka) ger vi inte den vaknar han vid 2 tiden...
Hörrni tjejer!
Tänk att våra småpluttar blir 1 år nu!! och en del har redan blivit de. De e ju galet hur fort de gått!
De bästa året i hela mitt liv :)
äntligen får jag skrika ut min lycka!!!
vilgot ska bli storebror i januari :)
Tack tack :)