Juli bebis 2012
Vad roligt chess! Grattis! Till allt! De kommer gå superbra! Trots renoverings kaos ;)
Vad roligt chess! Grattis! Till allt! De kommer gå superbra! Trots renoverings kaos ;)
Chess ja fyller 30 1a januari o är beräknad 16de januari.. De blir ingen fest här.. Vi skulle egentligen åkt till Thailand men eftersom ja blev gravid får man snällt ha öppet hus och hoppas att folk är bakis o ite kommer ;)
Sitter hos läkaren nu.. Gick in i V 33 igår.. Har så sjukt mycket sammandragningar. (Hade de med Vilgot med) men nu gör de ont o de kommer när ja bara ligger på soffan. Ja blir alldeles yr av dom..
Så nu ska vi kolla så inte tappen är påverkad :|
Men jag har ju glömt o svarat :) de gick bra! Ingen påverkan på modertappen :) vila, ta de lugnt o inte lyfta tungt.... Tror läkaren missa att ja har en 16 snart 17 månaders här hemma :D
Ja vill bara önska er alla som är kvar här en riktigt god jul :)
Annakaffekanna
Men åhh så söt!!! Stort grattis!! Själv har ja 21 dagar kvar till bf o har inte riktigt fattat de än :)
På onsdag fyller jag 30, idag är min pappa magsjuk- dom ska passa Vilgot när de är dags att åka in.. De e 17 dagar kvar till bf. Jag har Sjukt mycket förvärkar och sammandragningar.. Har haft ganska mycket så de senaste dagarna, så ja ätit alvedon..
Nu är ja ju LIVRÄDD att mår ska sättas igång.. Ja har inte varken tid eller barnvakt :|
Bara 8 dagar kvar till bf :)
MEEEEEEN E DU SANN?????! Shit vad kul!!! Åhh! Fan vad roligt!!! Vad glad ja blir! Grattis!!! Vilken vecka är du i?
Då behöver ja inte ha dåligt samvete om ja skulle bangat med träningen :D hahaha ;)
Aa hade ni gjort IVF med raklan?
Ahaa :) men då ännu mer grattis ju :)
Igår kl 14.08 kom lilla Melker i raket fart :)
Nu finns förlossningberättelsen på min blogg :)
frusandrasjoberg.blogg.se/
Millifjorhur mår du?? Ja vill ju inte fråga på insta :)
Degar superbra! Fullt ös! Men ja
Älskar't :)
Stort grattis nilepile :)
Millifjor hur går de för dej? Hur mår du? O vilken vecka är du i nu?
Juliaannaeva
Snaaaart är den här :) lycka till!