Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

FruSandra- kanske var lite luddig?
    Men jag har än så länge bara ullkläderna under overallen... Har inte börjat ned lager på lager än...

Rackans att du inte slog till med en sådan rabatt! Man är alltid efterklok ;)

-------------------------
    Nu har budet ändrats från att först ha vart en cysta så är det nu en tumör!
    En godartad tumör! Hur de nu kan veta att den är godartad utan att ha tagit prov det vet jag ju inte...

Så nu blir vi remitterade ner till tumörortopeden på Sahlgrenska... :(

• Trolla75

anjiali- den sitter inuti skelettet precis under knät. Så länge dom kan garantera att den är godartad så håller jag mig på mattan...

EllaBella
    chess- först säger dom att det är en cysta ( som för mig är något helt ofarligt).
    Nu ändrades det tvärt! Har dom sagt fel en gång så undrar jag nu hur sjutton dom kan veta att den är godartad utan ett enda prov?

Men tror vi får bättre information från Sahlgrenska så längtar efter att få höra ifrån dom och önskar givetvis att Näl nu har rätt att den är godartad!

Förlåt att jag drar ner stämningen i tråden... Men tycker det känns bra att skriva av mig...

Kram på er alla!!!

• Trolla75

grhankotten- tack! ja tydligen måste man slåss med näbbar och klor för att ta sig fram i kön...
    Gick resan bra?

millifjor- hoppas vägarna är fina och farbara idag och framåt...

Tycker det är fint och lagom det som kommit nu! Hoppas det får ligga över jul o nyår... :)

anjiali- vi har haft några sånna nätter här med, har vart aptrött men tack vare mannen slipper jag gå upp så lilleman och jag sover hela förmiddagar... Hoppas du sover gott nu!!!

Fick hon rapat ordentligt efter ersättningen?

Enda gångerna Caspian spyr är när jag missat att rapa honom...

Annars kanske det var för mycket? Kanske därför hon inte kunde sova?

Hoppas det blir bättre i natt!

EllaBella- det är väl säkert en tillväxtperiod som styr och ökar på produktionen... :)

Idag ligger jag nedbäddad och planerar att göra så hela dagen! Förkyld och eländig plus att halsen tjockat på... Usch hatar verkligen att vara sjuk!!! Tur det händer så sällan!

• Trolla75

Uj, magsjuka låter inget vidare för våra små!
    Hoppas att han kryar på sig snabbt!

anjiali passar du på att sova när M sover middag? För nått sover väl hon på dagarna? Är de andra borta i skolan så passa på, låt alla andra måsten vänta...
    Men gör slag i saken och åk hem till din mamma och sov ut! Gud va skönt det lät!!!

Tundra det är inte 3 dagars febern David åkt på?

Krya på er alla sjuklingar!!!
    Är själv förkyld och rosslig i halsen och mår hyfsat eländigt... Men unnar mig att ligga nerbäddad och gosa med förkyld och hes Caspian

• Trolla75

Momster vilken otur han har lille Denver!
    Verkar som dom flesta råkat ut för förkylningar nu det sista...

anjiali passa på å sov om så bara tio minuter, det är dom här powernaps som är dom bästa...

För att få bästa effekt av en powernap så ska man ta en penna eller nått i handen, när pennan faller ur handen har man fått en perfekt vila och nya krafter... Det räcker i bland ned bara 5-10 minuter... Schysst va!

• Trolla75

Jag måste börja vända rätt på dygnet... Men jag gillar att vara uppe på natten, det är då jag har ro i kroppen att tvätta och plocka... Sen är det ju så himla skönt att få sova bort hela fm, gubben tar barnen och jag får sova... Jag har det nog ganska så bra... Och ändå går jag och klagar på allt!!! Jag ska vända rätt på dygnet och bli trevligare... Det får bli mitt nyårslöfte!
    God natt!!! :))

• Trolla75

Vicki123 då är våra små grabbar lika med sömnen och tiden... Fast min åker i egen säng så fort han somnat lite djupare och sen sover han där hela natten... Jag sover bäst ensam...

Märker av en förändring i ätandet nu, snuttar en kort stund och faller i sömn innan åt han längre stunder innan han somnade...
    Han blir 5 månader om exakt 10 dagar...

• Trolla75

Jo, ni som haft dop, vilken eller vilka var dom bästa doppresenterna "ni" fick???

Det är så många som frågar vad han önskar sig och jag vet inte?

Hjälp mig! :)

Svar på tråden Juli bebis 2012