Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Alltså min mens är så weird! Hade ju värsta största första gången för en månad sedan, men nu är det bara pyttelite knappt blod utan vara brunt och lite mensvärk. Fick det 26 dagar efter förra och har hållt i sig sedan i söndags. Är mensen lite konstig i början eller?

• EllaBella02

Nä, alltså jag hade en jättemens och nu den här gången var det vara blodig flytning. Weird : ) Annars är det fortfarande sjukstuga här. Snoret har ingen ände.

• EllaBella02

Idag har tösen sovit i sin säng för första gången på dagen. Ammade först och la henne i sin säng efter. Lite gnäll sedan somnade hon. Sov i en och en halv timma. Nu ikväll ammade jag och sen så lakat över henne i sin säng och gav henne välling.när hon var klar med den dålig hon och pillade lite på min hand sedan somnade hon vid kvart över sju. Jag känner sjuk separationsångest och vill lägga henne bredvid mig direkt : )

• EllaBella02

Hon sov 1 45 i sin säng, då vaknade hon till så då flyttade jag över henne till mig igen. Igår var vi på bröllop så då blev det ingen sovning i egen säng : )

Svar på tråden Juli bebis 2012