• MLT

Juli bebis 2012

Ang. glögg sätter vi egen som blir ca 18% och supergod! Står nere i källaren och bubblar nu (även om jag önskar att jag inte kommer få smaka av den)

• MLT
    Ntme skrev 2011-11-22 11:19:59 följande:
    nu känner jag mig så erhört besviken.... Pratade med FK för att höra lite om fp.. tänkte att jag skulle vara lite smart! Men fick veta att mina timmar som jag har jobbat innan skolan itne räknas och inte heller mitt sommarvik där jag har tjänat hyffsat bra... Så summa summarium så har jag hamnat på 180/kr före skatt /dag.. vilket ger mig en föräldra penning på ca 3600/mån.. Vi går inte runt på det... Idag när jag studerar så får jag in ca 9tusen och då lever vi tajt redan på det...Och nu försvinner ytterligare 6tusen.....

Detta som var vårat mirakel efter 2½år känns bara jobbigt nu  
    Har din sambo fast jobb? Kolla upp om de kompletterar hans föräldrapenning med 10% isf och så går din sambo hemma mesta delen av tiden så kan du plugga/jobba. Då förlorar ni inte lika mycket på hans lön medan du behåller din inkomst helt och hållet.
  • MLT
    SommarDahlia skrev 2011-11-22 12:42:26 följande:
    idag bokade jag tid till ett tidigt UL på emma ultraljudsklinik i malmö. Ska dit på måndag och är då 8+1, hoppas så att allt ser bra ut!
    Jag gjorde också tidigt vul förra graviditeten hos dom i v. 8+1. Man fick se bebben på en stor platt-widescreen som hängde på väggen, riktigt coolt :)
  • MLT
    bevingad skrev 2011-11-22 14:13:59 följande:
    Hur mycket kostar det där? Är det vanligt UL eller vul?
    Jag fick göra vanligt ul (skrev fel i förra inlägget), det syntes jättebra!
  • MLT
    stinurt skrev 2011-11-23 11:44:32 följande:
    Det här blir tredje på tre månader... :(