• AAEV

Juli bebis 2012

I Karlskrona gör dom också ultraljud på höfterna :)

• AAEV

hannavirrpanna: Jag spenderar min dag i ett fullständigt kaos hela tiden tänkandes på att det blir kväll "idag också"  

Närå,
    men en vanlig dag går vi upp klockan sju, sen följer 1.5 timme stress för att få iväg barnen till dagis. sen brukar jag gå en långrunda om Olympia vill sova i vagnen. om hon är vaken går vi hem och sitter i soffan typ.
    Sover hon så städar jag, eller tvättar, eller jobbar. Jag jobbar ju några timmar i veckan hemifrån redan och så skriver jag lite för en tidning.
    Vid halv två hämtas dom stora på dagis, sen hem och då börjar kaoset. full rulle till klockan åtta sen lägger sig barnen. vid halv tio ungefär somnar Olympia och då går jag ner och plockar iordning, viker tvätt, tar disken och så där. Sen om jag orkar så jobbar jag lite till. Slocknar vid tolv halv ett så där, ungefär lagom tills Olympia vaknar och vill ha mat!

Glamoröst liv jag har :) 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • AAEV

Jag har precis satt in en kopparspiral och hoppas inte det är hemskt! Hannavirrpanna: vad menar du med hemskt?

• AAEV

Hanna: ja det kan jag hålla med om... Men jag fixar inte alls hormonpreparat så jag hoppas detta funkar för mig

• AAEV

Jag betalade bara 250 kr! O min bm sa att jag kunde köpa cyklo-f om jag stördes av
    Blödningarna

• AAEV

Skuttare: Olympia har ätit en gång i timmen dagtid sen hon föddes, på natten äter hon minst två gånger, oftast tre men ibland både fyra och fem!
    Men igår gick det hela två timmar mellan målen men då var hon lite gnällig på slutet. Längtar så tills det är dags för lite gröt och sånt, då kanske hon står sig lite längre :/)

• AAEV

Jag kör också VV online, 3.6 kg på tre veckor! Mer än skapligt nöjd

• AAEV

Jag äter mina 40 och försöker äta upp bonusen också, och så har jag ca 20 till i träningsbonus... Idag har jag ätit:

Frukost: 2.5 knäckebröd med bregott 5 p
    Mellanmål: 1 banan 0 p
    Lunch: färsbiff med klyftpotatis och tzatziki 10 p
    Middag: kyckling i ädelostsås med pasta 15 p
    Och då har jag tio kvar så kanske tar en macka innan jag går och lägger mig

• AAEV
    anjiali skrev 2012-09-26 09:22:10 följande:
    Alla gånger efter graviditet och vid amning så får jag massa prickar/pletor på armarna. Små vita som går att klämma. Lite snuskigt kanske. Fattar inte varför jag får det. Är det hormoner eller brist på något.
    Någon annan som känner igen ?
    jag har fått det under graviditeterna, alla tre. Får på armarna och låren. Var hos doktorn och hon trodde det var nåt hormonrelaterat
  • AAEV

Olympia sover inte så jättebra på natten, hon somnar runt 22, äter vid 00,02,04,06 och ibland lite där emellan. börjar bli trött nu

Svar på tråden Juli bebis 2012