MLT skrev 2011-12-20 13:04:28 följande:
Ja, jag har varit väldigt orolig och det har påverkat mig väldigt negativt. Lite oro är normalt, men för mig har den varit förlamande, sambon har i perioder känt att jag sluter mig och drar mig undan.. Har två missfall sedan tidigare, ett i somras där jag gick i 5 veckor utan foster i magen. Den här graviditeten har jag blödit, fostret var till en början för litet och hcg't steg dåligt. Men det sista vul'et i slutet av v. 9 visade att allt är bra och igår hörde jag för första gången bebbens hjärtslag med mitt angelsound så oron släppte som en sten. Kanske kan du be din BM att få lyssna på hjärtat om du är väldigt orolig alt. kolla om någon vän har ett angelsound som du kan få låna?
Jo, jag förstår att du vart orolig, har sett att du slängts mellan hopp och förtvivlan :S
Jag känner inte så många här i stan då jag flyttat runt i Sverige en hel del. Känner 2 som är gravida, men ingen av dom har angelsound. Får se om karln min uppfattat att jag önskar mig en angelsound i julklapp :p
Annars funderar jag på att ringa MVC efter julhelgen och fråga om man skulle kunna få komma in och höra hjärtljuden.