Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

En liten skrev 2012-06-28 01:52:25 följande:
    Åh, jag är så arg. Min man jobbar. I vanliga fall skulle jag nog inte vara arg men NU?!
    Vi ska ha barn när som helst, han kommer jobba från och med imorgon till på lördag kväll oavbrutet. Är det bara jag som tycker att då passar man på och vila innan???
    Jag kommer inte ha honom som stöd under förlossningen ens måndag. Han kommer vara helt slut! Dessutom kommer han inte tveka med att låta mig veta att JAG stör honom..... Vi hade bröllopsdag idag och jag hade sagt att jag uppskattat att äta ute. Men nej då, ikväll säger han att han måste jobba....Så ingenting, inte ens blommor. Han sa att vi tar det sedan. Att vi ska bli föräldrar runt 2/7 verkar han ha missat. Jätte lätt att komma ut vi två veckorna framöver...
    Jag är så besviken på honom och hans oförmåga att vara förutseende.
    Nu ska jag försöka sova i alla fall.
    Usch vad tråkigt en liten. :/ Förstår din besvikelse och frustration.. Karlar.....
  • smulan12

Idag går vi in i v.39 och måtte bebis komma snart! Jag är helt slut. har sovit i två omgångar nu på dagen, sammanlagt lite över 3 timmar. Annars brukar jag vila en stund på em bara. Är fortfarande jättetrött. Pust.

Får se om man lyckas lura till sig lite mys i helgen och att det går igång. Vi börjar bli otåliga..:

Grattis till bebisarna! 

• smulan12

Jag har också hela tiden fått höra hur stor jag är. Man blir lätt irriterad när folk ska påpeka det. Vore ju lustigt om det inte skulle synas att man har en bebis i magen på en halvmeter och över 3 kg?:p jag var smal innan och min mage står rätt ut så klart att det syns. Längtar efter bebismys nu...

Kika gärna in i bloggen. Www.majsandra.wordpress.com

• smulan12

Här är en som börjat läcka vatten. :) pratat med förlossningen och ska komma in vid 8 tiden och se så allt är bra, om inte värkarna sätter igång rejält innan vill säg. Har lite molande tryckande värk och ont nere i ryggen. Har känt bebis röra på sig så han har det nog bra. :)

• smulan12

Är hos svärföräldrarna och lämnar hundarna nu. Har kraftigare och tätare värkar så vi hoppas på bebis idag. :)

• smulan12

17.56 tittade vår lille fis ut. :) med sina 52cm och 3900gram tittade han efter mkt om och men ut 11 dagar för tidigt. Vi mår bra. :)

• smulan12

Nu har vi kommit hem med vår lille prins. Är fortfarande ganska mör i kroppen men allt har gått bra och han är så lugn och snäll. Sovit mesta delen av dagen idag så har inte blivit mycket ammat. Får ta igen det nu ikväll. :)

Åhh frusandra. :) håller tummarna för dig nu. :) grattis till er andra som också fått era bebisar och lycka till ni som är på gång. :)

• smulan12

Ja jag var på toa två gånger på morgonen och rensade ur så att säga. Efter det har det inte kommit nåt. Är lite nervös för hur det kommer bli. Är rätt öm än.

• smulan12

Och den där krampen hade jag hela veckan innan. Kom pang bom från ingen stans och sen försvann det bara rätt var det var.

Svar på tråden Juli bebis 2012