Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Jag tycker det är jättesvårt att hitta en vettig vagn till ett vettigt pris.. Jag är sån så jag vill ha färg, gärna mönster också men hittar inga fina... Nästan alla är enfärgade eller bara rent av tråkiga. Hittat en som jag tyckte var jättehäftig, men vet inte vad det är för en egentligen. Hittade inte så mycket fakta om hur folk tycker att den är eftersom den inte är så vanlig då den inte finns i butik.. Svååårt.... :/

• smulan12

Har inte haft tid eller ork att skriva senaste veckan. Har varit fullt ös.
    Men i fredags var vi på RUL och fick se vår lille plutt. Skrattande Innan har vi inte velat veta könet, men väl på plats kunde vi inte hålla oss. Glad Precis som vi båda trott så fanns det en liten snopp på vår bebis. Så fin va han. Sprattlade omkring hela den timmen som vi var där. Glad Längtar som en tok efter honom.
    Vi blev flyttade från 7/7 till 13/7.

Kika in på bloggen för att kolla på vårt Hjärta

• smulan12

Fin rulbild. Glad

Jag ligger just nu i sängen med datorn i knät och känner min snuttebula fara omkring som en liten tok. Glad
    När jag vaknade i morse hade jag ont i magen och kände att skrutt låg lite fel. är jag kände med handen var jag stenhård lite på sidan om mitten av magen och när jag tittade ner var magen sned. Tungan ute Såg lite lustigt ut och var nästan så man blev lite rädd. Lyckades få ett kort på det där man ser att magen är lite sned. Har lagt upp det på min blogg så kika gärna där. Glad

• smulan12
    enilorac81 skrev 2012-02-16 09:16:12 följande:
    Haha Smulan12 vad häftigt! Kikade in på din blogg och kollade in bilden. Har h*n lagt sig till rätta nu?
    Haha ja nu har han lagt sig till rätta. Men jag hade inte tid att vänta på att han skulle göra det då.. Han ville ju inte flytta sig trots att jag puttade lite på honom. :) Så efter en stund lyckades jag ta mig upp ur sängen och en stund senare släppte värken och spänningen i magen. :)
    chess07 skrev 2012-02-16 10:20:01 följande:
    Wow vilken snedmage! haha en liten bestämd grabb där inne som vet hur han vill ha det! Flört
    Haha ja verkligen. :)
  • smulan12

Tycker också det är himla svårt med namn. Flicknamn hade vi mer eller mindre bestämt och hade flera vi tyckte om. Men det bor en liten pojke i min mage. Vi har ett par tre allternativ men inget namn vi fastnat riktigt för. Tycker det är jättesvårt. Men vi har lagt det lite på is nu. Det kommer nog så småning om. :)

• smulan12

Vi har också hund. Eller rättare sagt 2.. En amstaff och en liten blandras. Båda har varit jättebra med barn så det hoppas jag att dom fortsätter att vara. :)

V.23 i morrn! Tiden går minsann och först nu har jag börjat vänja mig vid att ha mage. :p KÄRLEK Hjärta :)  

• smulan12

Jo jag har också haft rätt mycket sammandragningar nu. Men förmodligen för att jag varit magsjuk. Annars har jag bara haft det några enstaka gånger. Men man blir lite skraj allt. :)

Gick in i v.24 i fredags. Kika kärna in på min blogg och läs hur mitt liv med skrutt i magen ser ut. :) Lämna gärna en lite kommentar också. :)  

Svar på tråden Juli bebis 2012