• Millan83

Leverpastejmackan då?

Inspirerad av min tråd om mjukost, www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61853413.html kände jag mig också nyfiken på hur ni hanterar den bredbara leverpastejen!

Har ni smör eller inte under?

(Är hemma sjuk och fåniga undersökningar är ungefär allt jag orkar med en dag som denna!) 

I'm a singer, not a player!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Leverpastejmackan då?
  • EvelinasSyster

Nej inte då heller Enda gången jag har smör är nån enstaka gång på vit fiberrostmacka Och då massvis, allt för att göra det så onyttigt som möjligt

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • happy 78

innan sonen kom hade jag utan smör men nu med smör till oss alla. Ett tag åt jag aldrig smör på mackorna för att va nyttig men det kommer jag aldrig börja med igen. för trisst..

• Elli47

Använder bara smör till rostat bröd, alltså har jag leverpastej är det bara leverpastej på mackan... ev saltgurka.

• IsDimma

Alltid smör!

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Catbride

Svår fråga men jag röstade alt 1. När jag gör till sonen har jag alltid smör under, men till mig själv kör jag utan. Men det är bara för att jag ViktVäktar just nu, annars skulle jag absolut ha smör under! (å smörgåsgurka på)

• knisse

bredbar leverpastej är inte ätbart ju.
    smör vanlig skivad leverpastej och inlagd gurka

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • mosterYster
    knisse skrev 2011-11-02 15:19:14 följande:
    bredbar leverpastej är inte ätbart ju.
    smör vanlig skivad leverpastej och inlagd gurka
    Den tyska grovmalda är ju mumma! Var hittar du skivbar leverpastej förresten? Jag kan hålla med om att den ÄR godast!
Svar på tråden Leverpastejmackan då?