Inlägg från: AnnaOnIce |Visa alla inlägg
  • AnnaOnIce

All inclusive??

Hej

Någon som haft all inclusiva på Kanarieöarna, nån av hotellen?
    Hur var det? Onödigt, god mat etc?

Det blir ju ganska så mycket mer pengar så det gäller att det e gott.

Tänkte åka i slutet på Januari, 2vuxna, 1 8åring och 1 1½ åring.
    Egypten är 8000kr billigare... men Kanarieöarna e väl bättre!? Vi var på Tenerife (lght) förra året så nu funderar vi på Fuerte Ventura.

Tips???

• Svar på tråden All inclusive??
  • AnnaOnIce

Tack för alla tips. Jag e själv tveksam till buffe mat, e lite bortskämd. Tycker om att äta italienskt (al dente) och fräscha sallader, på grund av graviditet kan jag heller inte dricka alkohol så det blir ju mest vatten.
    8åringen vill alltid, ALLTID beställa Burger när vi reser, har de det på all inclusive?

Det som e skönt är att man inte behöver stressa på med fina kläder för att man ska ut i stan för att leta restaurang utan kan softa lite. Tyvärr brukar min sambo o jag ofta bli osams i jakt på rest, då vi väntar för länge o blir för hungriga. Ofta blir man ju lurad på priset, då priset tuanför rest inte alls stämemr med slutnotan.

Vi åker ju inte till Kanairas för smakupplevelsen, jag åker för att få värme. Tapas kan man ju äta i Malmö... men föresten deras små potatisar som e så goa...hm..
    Kansek ska prova halvpension så får man välja ett mål själv!?
    Nån som provat?

• AnnaOnIce

Finkläder, haha, alltså då menar jag vanliga kläder, ikke-bikini, strand kläder.
    Jag brukar dock vilja ha lite snyggare, tycker inte om att klä mig trashigt bara f¨ro att man e turist. Men de senaste resorna har det varit många amningströjor o nu blir det mamma-kläder. Men klackar! Inga gympadojjor på kvällen.

Oj nu vill jag ha mojjosås o sån potatis!!!!!!!!!!!! Gu va gott.

Svar på tråden All inclusive??