Neisti skrev 2011-11-10 17:11:08 följande:
Fy vad jobbigt, men de måste ju fortsätta utreda!! Varför kryckor? är det lederna? under en period hade jag så ont bakom knäna så jag nästan dog varje steg jag tog, fick hasa mej fram, då det gjorde för ont att lyfta och böja leden... hur ofta kommer skoven?
Min syster äter oxå 250 g, hennes tsh var inte mätbart så högt var det! Men hon säjer att det var som en dimma, men inte alls de symptomen jag hade.... typ bara trötthet och foggykänsla...
konstigt om du går ner så mycket, då underfunktionen brukar göra att man går upp.. har du fått diagnos? att det är bara hypo alltså? binjurar???
Jag har varit sjuk några få grr i mitt liv INNAN hypo.
Jag gick alltid ner massa i vikt då. Och blev dundersjuk utan att läkaren kunde säga varför.
Sen gjorde jag en abort. Och samma sekund som jag vaknade upp mådde jag skit. Jag har sedan dess mått skit och mått som jag skrev ovan!
Jag fick diagnosen hypotyeros och blodbrist i jan 2007!
När jag först kom till läkaren 2007 så sa hon att jag var psyiskt "sjuk". Jag har panikattacker 24 timmar om dynget och mådde skit. Jag såg allt som om det var en tecknad serie och ville ta mitt liv.
Men jag vägrade gå om läkaren inte uteslöt nått kroppsligt.
Då kollade hon blodbrist och hypo. Jag hade sky höga värden i TSH och fick ta om proverna för dom eh trodde det var sant.
Jag vet inte vilka värden jag hade då (en annan VC)
Som högst jag vet, är 168. På min nuvarande VC!
Jag tror jag har addisons sjukdom med. Men det tror inte min läkare!:(