Hur mår ni som är runt vecka 29?
Hej hörrni! Hur mår ni som är runt vecka 29? Jobbar ni heltid, eller är det några som gått ner i tid?
Hur är det med foglossning, illamående, allmänna krämpor eller bara dans på rosor??
micalela.blogg.se
Hej hörrni! Hur mår ni som är runt vecka 29? Jobbar ni heltid, eller är det några som gått ner i tid?
Hur är det med foglossning, illamående, allmänna krämpor eller bara dans på rosor??
micalela.blogg.se
Jag är i v.28+0 och måt inte nåt vidare bra. Har ont överallt pga foglossning. Och så mår jag ganska dåligt med,men det beror på att min sköldkörtel gått och pajat.
Jag är i vecka 28, och mår ganska så bra!
Jag har ännu inte haft problem med foglossning eller sammandragningar, dock lite ryggvärk som kommer smygandes ibland och en konstig mensvärk som började för två dagar sen.
Jag har också börjat känna ett tryck nedåt och tror att det är bebisen som har vänt sig
Jobbar ingenting förövrigt.
Nej jag har inet fått något beslut än, fick hem papper som jag ska fylla i nästa vecka...Kan tänka mig att det är extremt stressigt och tungt för kroppen att jobba som pizzabud! Min foglossning började runt vecka 16-17, men sen blev det bättre ett tag för att sen komma tillbaka runt vecka 21-22. Jag har mest ont i skinkorna och in i själva "apparaten".
BF 30 januari!