Dålig på att ta initiativ
Så jag hintar hela dagen (efter att han kommit hem), lagar god mat åt honom och när vi kryper i säng så kryper jag nära och pussar på honom. Oftast fattar han inte, utan pussar mig och vänder sig sedan om. Dagen efter brukar jag antingen tala om för honom att han är dum som inte fattade vad jag ville igår eller vara tyst och försöka samma igen.
Sist talade jag om hur besviken jag blev på att han inte fattade, och han sa att han hade ingen aning, sen fick han tänka efter och kom då på att joo jag hade kanske varit lite på. Så då skulle det ske dagen efter istället, och nu sa jag istället rakt ut att jag vill knulla!
På kvällen när han kom hem så kollade vi på tv, sen somnade han i soffan. Jag blev så förbannad att jag gick och la mig och lät honom sova där.
Dagen efter sa han att han hade planerat att vi skulle ha sex, men att han blev så trött att han bara somnade... :P
Hursomhelst, grejen är att jag gärna har sex varje dag, flera gånger om dagen, medan han nöjer sig med en gång i veckan.
Så därför är chansen stor att han säger nej om jag försöker något, och därför vågar jag inte försöka något. Jag har istället börjat säga att "ikväll vill jag att vi har sex älskling" och han säger nåt i stil med "hehe ja det kan vi säkert ordna". Men sen glömmer han det iallafall, eller så säger han att "men måste vi det, vi gjorde ju det i förrgår?"
när vi ligger i sängen så är hans initiativ att han lägger sig ovanpå mig och stoppar in den. Mitt är att jag frågar om han vill ligga. Säger han nej så blir jag sårad och vänder mig om och är jätteledsen och nästa dag filosoferar jag om varför han inte älskar mig.
Så jag tar oftast inte inititiativ, för det knäcker mig för mycket att bli dissad.
Han klagar på att jag sällan tar inititiativ.
Men är det inte bättre att han gör det då han vill ligga, med tanke på att jag vill jämt och aldrig har sagt nej under hela vårt förhållande?
ÅH HERREGUD VAD JAG KÄNNER IGEN MIG I DETTA! Det kunde lika gärna varit jag som skrivit detta. Min sambo klagar också att jag aldrig tar inititiativ till sex vilket jag inte gör längre. Jag vill ha sex flera gånger i veckan medans han vill ha en gång var trejde vecka typ eftersom han jobbar och är trött. Därför fr¨gar jag aldrig
för att jag är jag rätt att bli nekad om jag tar inititiativ vilket har hänt några gånger. Men nu har jag försökt pika men såklart fattar han ju aldrig heller. Så tröttsamt! Vet inte hur jag ska göra, är liksom helt låst. Får panik! Jag har heller aldrig sagt nej till sex under hela vårat förhållande så jag tycker liksom bollen ligger lite hos honom när han är sugen.