• Eriko3

Dålig på att ta initiativ

Anonym (komplimang) skrev 2011-11-06 10:11:18 följande:
    Jag är en sån som inte tar initiativ alltr för ofta och egentligen tycker jag oxså att det suger.

I mitt fall är det så för att ge så måste jag då oxså få nåt så enket som en komplimang då å då kanske lite avlastning i vardags livet med att vad det innebär.

Min man är sådan att han varken ser mej eller skiten i hörnerna här hemma och då fär det ju mej att undra om han egentligen tycker om mej för den jag är eller om det bara är för att få ett nyp när han är kåt. Jag vet att han älskar mej och att han skulle vara så ärlig att tala om om han lessnar på oss. tyvärr så är vi nog inte så erfarna med förhållanden så att vi blir lita tafatta med varandra.  

Jag tror att om vi kvinnor kunde få bekräftelse om att vi är det vakraste som finns tex. när man vaknar upp efter en hård natt ute med sminket på sne eller kanske kunna få sätta sej ner å bli serverad ett mål mat då och då så skulle man nog orka med att ge mer n vad man gör...........för man får ju förmoda att vi älskar våra män vilket jag gör med min och tanken på att vara med någon annan finns inte i min värld.   

Jag är ju snart i 40års åldern och det är ju då det roliga ska börja för oss kvinnor jag undrar bara när?? :))   

För det första måste ni prata med varandra. Så klart att han ska bli mer hjälpsam i hemmet du ska inte göra allt. Jag tänker så här, har jag en glad och nöjd fru, ja då har jag även en kåt fru. Sedan det där med INITIATIV som många kvinnor har svårt med, visa det mycket mer.
Svar på tråden Dålig på att ta initiativ