Anonym skrev 2011-11-07 18:05:07 följande:
Haha jag har också flyttat till en en annan stad, min sambo kom in på en utbildning så vi var tvungna att flytta. Har varit arbetslös i ca 2 månader. Nej vi har inga barn, lär ju aldrig bli på smällen så sällan vi har sex haha.. har ni barn?
Det var samma med min sambo, han var rena sexgalningen i början. Nu skyller han på att när man blir äldre har man inte samma sug längre och att sex inte betyder allt i ett förhållande. BULLSHIT! Det kanske inte betyder allt men det betyder fan mycket! Jag lovar att min mormor och morfar ligger med varandra oftare.. haha ne men du fattar! Hur ska det bli när man bli ännu äldre? Ett ligg per år. Ett förhållande utan sex tror jag inte på. Ibland kan jag faktiskt sakna sexet man haft med ex, saknar inte exen men att man hade ett bättre och ett mer aktivt sexliv.
Haha jaha. Ja här fick sambon jobb så vi fick lov att flytta :p
Nä har inga barn, fick missfall i maj och sen har jag inte blivit gravid sen dess... :/
Haha så säger min sambo också! Det är vad man gör det till anser jag, om man är inställd på att inte ha samma sug längre för att man blir äldre så blir det ju så också. Men din karl verkar ju inte sakna sug egentligen eftersom han runkar, han verkar bara lat ;)
Hahaha mormor och morfar xD
Jo det är ju många som har det så, ett ligg per år... jag tänker ALDRIG hamna där! Sex är en väldigt stor del av ett förhållande. Man säger ju att när sexlivet är bra så utgör det ca 10% av förhållandet, men är det dåligt så utgör det 80%.
Ja, jag hade en kille när jag var 17 (då var han 23) och han ville typ flera gånger om dagen! Jag tyckte det var jobbigt då, men nu önskar jag nästan att sambon var lite sån... ;) Tror att man kanske är på topp i den åldern, så nu inväntar jag att bli äldre så kanske man kan nöja sig med 1-2ggr i veckan. Känns så tråkigt att kasta bort den "bästa" tiden i sexlivet bara...
Själva exet är ju dum i huvudet så honom vill jag inte ha tillbaka ^^