Anonym skrev 2011-11-07 15:19:48 följande:
Jag tänkte på allt detta igår när vi skulle lägga oss och jag var sugen som vanligt. "Älskling ska vi inte ta ett litet godnatt ligg" och typ tog lite på honom. MEN NEEEEEEEH där fick jag dissen igen! Han märkte nog att jag blev besviken och gav mig det här tillbaka "Älskling inte ikväll jag är trött, men imorgon kanske?" VAFAANDÅÅ!
Då svarade jag "ja vi får väl se då" och vände mig om och somnade kåt som vanligt. Är din kille morgon eller kvällskåt? För oss krockar det eftersom jag är kvällskåt och han oftast morgonkåt, skillnaden är att jag alltid vill ligga fast jag egentligen hatar att ligga på morgonen. Men man får ta alla chanser man får liksom :S
Haha ja precis lika här xD
I lördags tyckte jag att vi kunde ligga, men märkte att han var trött. Hade trotsallt hintat hela dagen IGEN och sagt att jag vill ligga på bakisdagen och att jag önskar att han också var bakis för då hade han velat ligga ;)
Han skrattade lite typ.
Sen skulle vi lägga oss och då var han aptrött!
Så jag frågade typ men älskling, orkar du inte ens med en snabbis?
"Ååh men jag är ju så trött!" Sa han.
"Åh okej.." sa jag och vände mig om.
"Vi kan ta ett go morgon ligg imorgon istället?"
"Men det är inte samma sak!"
"Åh.. men ok, vi kan väl då. Om jag får upp den"
Och sen följde en diskussion om att jag inte ville tvinga honom och han sa att han inte ville att jag skulle vara besviken och jag sa att jag inte ville riskera att han somnar mitt i och han sa DET GÖR INGET! =O Haha nä för det skulle inte knäcka min självkänsla ännu mer om han somnar mitt i sexet xD
Medan vi hade denna diskussion så låg han och blundade och halvsov och sa att jag skulle typ runka han. tyckte bara det kändes olustigt när han så uppenbart inte ville, så sket i det och sov istället...
Vaknade dock av att han skulle ligga igår morse. Var inte såå jädra sugen egentligen men som du säger, man tar alla chanser man får! ^^