Drammen/Kongsberg
Finns det några trevliga föräldrar i området? Nationalitet spelar ingen roll.
Skriv gärna.
Hej!
ledsen för det sena svaret men har vart en del jul stress och är glad att det nu är över! Men kul har det vart! :)
Jag är i Stockholm hos min familj just nu, men återvänder till Norge nu över nyår, och undrar om vi skulle kunna ses den 2 januari? är nämligen ledig då =)
Hej hej. Ja det har ju varit lite julstress. :)
Angående den 2:e så kan jag inte då tyvärr. Sikta på helgen efter kanske?
Vi är just nu på väg hem till Norge från päron i Skåne.
Ha det!
hej igen!
Ok.. Men jag kan inte denna helgen men kan du Lördag den 14januari? Om du kan de ska vi då ses kl 13 vid sandvika storsenter?=)
Hej! Jag är Kongsbergbo lite då och då. Vi har bott I Kongsberg tidigare, men bor nu i Sverige, men eftersom min man veckopendlar till K-berg är barnen och jag där ibland. Dessutom funderar vi på att flytta tillbaka, tittade faktiskt på hus för ett par dagar sedan, så jag tänkte att jag kankse kan hänga med på ett hörn här? Har två barn på drygt två år resp. 6 månader.
Jösses vad jag är dålig på att skriva här. Kollar ganska ofta så jag kan inte skylla på att jag inte sett att ni skrivit eller att jag inte varit inloggad. Jag har tänkt flera gånger att svara men så händer något och det skiter sig. :) Jag är hopplös.
Miracle: Sandvika 14 januari blir ju svårt då. :) Nu i helgen tror jag att vi skall till Kongsberg för lite skidåkning/pulkaåkning. Lördag eller söndag. Nästa helg åker vi till Sverige och helgen därpå får vi besök från Sverige. Jag misstänker att jag kommer att hina bli tvåbarnsmorsa innan vi får till en träff. :)
Så denna helg skulle funka om vi beslutar oss för skidåkning på söndagen. Ska kolla med maken.
Hej Elsis. Ja häng gärna på här. Hjälp till att få lite fart på tråden.
Hur går det för dig Flowergirl?
Hoppas ni har det bra.
Vi kommer nog till Kongsberg nästa vecka, ingen som ska på öppen förskola där då? Ripichip, är ni ofta i Sverige?
Elsis: ja hur ofta är vi i Sverige? Hm. Vi åker dit när det är ngn i fam. som fyller eller till jul och så där. Så totalt blir det väl ett par gånger om året.
Jag kan absolut tänka mig att gå på åpen barnehage i Kongsberg veckan som kommer. De har ju öppet alla dagar. Beroende lite på hur vår bil mår så kan det krångla lite men jag hoppas det ordnar sig med det.
Äsch, nu har jag trasslat till det, det är ju inte nästa vecka vi kommer, utan veckan efter, alltså mån 30 jan och framåt. Jag var visst lite veckovill här. Har inte så bra koll på datum och veckonummer när jag inte jobbar. Vad tror du om den veckan istället?
Det passar egentligen bättre då. :)
Vilken tur:)