• kort kjol

Ö&B och Rusta, handlar du där?

Händer att jag åker till dessa butiker. Men de känns inte fräscha. En del konstiga märken och sen tycker jag inte de är så billiga heller.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ö&B och Rusta, handlar du där?
  • hallencreutz89

Jag älskar såna lågprisbutiker! Däremot så har jag svårare för lågprismataffärer för med mat vill jag ha koll på vad det är för märken jag köper osv. Men öb ch rusta är ju kanon för att köpa hem toapapper och muggar och rengöringsmedel och grejer

• von Brev

Nä... har aldrig fattat vitsen.

• logg81

Väldigt sällan.
    Det är väl om jag är på slöshoppinghumör som jag åker till de affärerna. Annars finns allt jag behöver ha på stormarknaden jag handlar på...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • kort kjol
    von Brev skrev 2011-11-06 22:53:14 följande:
    Nä... har aldrig fattat vitsen.
    Inte jag heller
  • Kimona

Älskar dessa affärer, men ÖoB ligger lite för långt bort tyvärr. Vi köper schampoo, duschkräm, rengöringsprodukter och sånt på Rusta. Jättebilligt och bra urval.

Även mycket bra saker att ge bort när man inte har det så fett

• bitte67

Det händer men inte så ofta. Man kan hitta en hel del bra grejor där om man har tur.

• Anova

Mycket sällan på ÖB, ibland på Rusta. Har gångväg till Rusta, men måste ta buss eller bil till ÖB så då blir det väldigt sällan att jag åker dit.
    Rusta har billiga dukpannåer, det har väl hänt att jag köpt något schampo och balsam där också.

• Madja82

Ö&B: fick panik-handla en kaffekokare där förra året, då min slutade fungera få timmar innan vi skulle kalas för sonen.. 199:- och när jag sedan kom hem såg jag att det var en Melitta, så det var ju ett fint märke med. Annars blir det mest engångs tallrikar / bestick /grillar. någon prydnadskudde har det också blivit.

Rusta: Där har jag handlat allt möjligt, från rengöringsmedel, till microugn, Julpynt, Smålampor, Diskmaskin,,, Helt okej grejer

Storebror 051114, Lillasyster 100825
  • kellikopter

ÖB ligger precis vid vår mataffär så jag går dit om jag ska köpa tvål, schampo och sådant. :) har svårt att tänka mig hur det är "ofräscht"? haha

Svar på tråden Ö&B och Rusta, handlar du där?