• kort kjol

Ö&B och Rusta, handlar du där?

Händer att jag åker till dessa butiker. Men de känns inte fräscha. En del konstiga märken och sen tycker jag inte de är så billiga heller.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ö&B och Rusta, handlar du där?
  • kort kjol
    UntilTheDark skrev 2011-11-07 12:42:13 följande:
    Denna veckan t.ex har de ju billigt pris på finish diskmaskintabletter för 25:-. på Ica kostar samma drygt 50-60:-
    DET är skillnad.
  • Linda1976

Aldrig ÖB; Rusta ibland..... Finns en helt nybyggd här i Sisjön som är fräsch och stor. ÖB blir jag deprimerad av.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • UntilTheDark
    Linda1976 skrev 2011-11-07 21:24:22 följande:
    Aldrig ÖB; Rusta ibland..... Finns en helt nybyggd här i Sisjön som är fräsch och stor. ÖB blir jag deprimerad av.
    För att?
  • Linda1976
    UntilTheDark skrev 2011-11-07 21:25:52 följande:
    För att?
    De ÖB som finns närmast mig i Göteborg, är trånga, skitiga, sorgliga och fulla av konstiga människor. 
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • UntilTheDark
    Linda1976 skrev 2011-11-07 21:29:16 följande:
    De ÖB som finns närmast mig i Göteborg, är trånga, skitiga, sorgliga och fulla av konstiga människor. 
    ok    
  • la dolce vita

ÖB är hur bra som helst på schampoo, tvål, tvättmedel, leksaker (brio tex). Och då menar jag kända märken, inga noname-produkter. De är grymt billiga på sådant, mycket billigare än Gekås.

• Zenobia

Rätt ofta på Rusta för det är nära, ibland på ÖB. Men ja har inget emot affärerna.
    Sen det där med sktit och nedgånget beror nog på vilken ÖB man är på, samma med rusta.
    På Rusta handlar ja oftast toapapper, rengöringsgrejer och annat bra att ha. Det är samma med ÖB, samt vissa konserver. Finns en hel del märken som mataffärerna har med men på ÖB är det billigare.

• Dixie

ja, Rusta handlar jag på - jag tycker de är billiga (det gäller ju dock att ha koll på vad det kostar i "vanliga butiker") och affärerna där jag bor är fräscha

• k girl

Ja, det har hänt, både på Rusta och Ö&B. Senaste Ö&B-besöket resulterade i leksaker till sonen och storpack wettextrasor.

• Polly S

ingen av affärerna ligger nära och jag är inte särskilt förtjust i dem, så nej.

• Apopan

Jag älskade Ö&B där jag bodde tidigare, då det var proppat med massvis med grejer från militären. Billiga och praktiska plagg och annat smått och gott. Inget Ö&B jag varit inne på de senaste åren har haft det utbudet. Däremot är det perfekt om man vill köpa billiga talgbollar och konserver typ :P

Svar på tråden Ö&B och Rusta, handlar du där?