Mammaledig i Gävle??
Är ganska så nyinflyttad med mina två pojkar (6 månader och snart 2 år) Vore kul att lära känna andra som också är mammalediga nu. :)
Är ganska så nyinflyttad med mina två pojkar (6 månader och snart 2 år) Vore kul att lära känna andra som också är mammalediga nu. :)
tror jag var med i den gruppen men gick ur.. var inte så lätt att få en syl i vädret där :)
Är väl mest att "ni" verkar träffas i större grupper, blir så bökigt för mig med två knoddar.. den ena ska sitta på armen och den andra ska springa runt. :) Blir mycket att hålla reda på :)
Ja det är synd.. :(
hej :)
Jag bor i Andersberg.. Är du ifrån Gävle`?
Hmm, såg nu att du redan skrivit om din dotter ;)
Ja det blir nog intressant att sätta sig i skolbänken igen.. hehe.
Jag gör ingenting nu tyvärr.. hade gärna gått på typ babyrytmik! :) Men har ingen direkt koll på vad som händer i krokarna! För vilken ålder är de??
Min 7 månaders är i startgroparna för att börja bli mer rörlig och så.. :) KUL!!
Jo jag trivs jätte bra här.. :) Hade inte tänkt bli gävlebo från början, men maken fick jobb här så vi flyttade hit och det blev jättebra =)
jobb är inte det lättaste att få nu verkar det som.. min man har nyligen blivit arbetslös och det är bara att söka och söka...