GrabbarnaOchJag skrev 2011-11-25 23:25:43 följande:
Heej :)
Jag har flyttat runt en del.. Har bott i Borlänge och Enköping innan.. Det är ju en del att göra, men jag tycker ändå man hinner med en del, killarna hänger ju med i min vardag också. :) Funderar på att läsa matte på distans nu i vår, på komvux. Får se hur det kommer att gå. :) Annars så hade jag tänkt börja med träning igen snart. Sen så är jag ju hundägare också. :)
Har du barn också eller? Trivs du bra i Gävle?
hejhej!
va roligt att läsa det du skriver. spännande att börja läsa igen! jag började läsa nu i höst och tycker det är rätt kul, fast också jobbigt när man har ett krypande barn :). Min tjej är 8 månader och det är full fart. hon kryper, drar sig upp mot möblerna, babblar på hela dagen osv osv :) mycket roligt! det händer så mycket kring den här åldern. Gör du någon aktivitet med killarna? går du på babysim/barnrytmik eller så? jag gör både och just nu. barnrytmik på torsdagförmiddagar i Betlehemskyrkan och babysim i träningsbadet på sjukhuset. mycket roligt, både för barnen och mammorna :)
för övrigt trivs jag mycket bra i Gävle. men har inte bott i någon annan stad i Sverige så på det sättet är det svårt att jämföra, men det är bättre att bo här än i Holland iaf :)
det enda tråkiga är att jag inte lyckas hitta något jobb, men det är ju därför jag börjat plugga igen. så hoppas det ordnar sig så småningom. men du då, trivs du i Gävle?