• Forumvärd

    Vad representerar hösten för dig? Lägg upp en bild och vinn!

    Nu finns det ingen återvändo!
    Hösten är här!
    Blöt och regnig eller bara helt underbar?

    Dela med dig av din vackraste höstbild och ta chansen att vinna två klassiska julkalendrar på DVD

    Ladda upp din bild här i tråden och skriv en kort beskrivning vad hösten betyder för dig.

    Tävlingen pågår t.om den 15/11 och vinnaren plockas ut av en jury från Familjeliv.se

    Lycka till!



  • Svar på tråden Vad representerar hösten för dig? Lägg upp en bild och vinn!
  • Söndermarken


    För mig handlar hösten om färg ocn natur, jag går långa promenader och bara njuter av att vara ute.
    Hösten är även en tid för eftertanke, stearinljus och hemmamys.
    Lycka
  • Fannysmamma09
    För mig är hösten den mest underbara tiden på året. Det var nämligen då vår dotter föddes med buller och brak. Hon är född hemma då allt gick så fort och hon chockade alla, även barnmorskorna som inte trodde att man som förstagångsföderska skulle föda hemma (det var dock inte planerat att det skulle bli så). För mig är det ett underbart minne, att hennes pappa förlöste henne och att han la upp henne på mitt bröst. Jag blir varm bara jag tänker på det. 
    Hennes födsel gör att hösten för mig är en den mest speciella årstid,och även fast det är grått och trist ute, så är hösten för mig den allra ljusaste tid i både hjärta och själ. 


    En helt nyförlöst Fanny.
  • Lonlely Wolf


    Höstens färger börjar klä trädkronan otroligt vackert
  • SuperJE

    Jag älskar alla höstens färger, och framför allt att se min dotter bli överlycklig av att det regnar ute så hon får använda paraply! Det får vilken regnig dag som helst solig i mitt liv!



  • La Lola

    När jag tänker på hösten finns det endast en sak jag tänker på.

    Att snöhelvetet kommer att komma!
    Så mitt bidrag blir ingen härlig höstbild utan denna bild på vårt hus klädd i snöskrud.

    Huset i vinterskrud
    (klickbar)


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • ehliin016


    hösten för mig betyder regn och rusk, den långa väntan på vintern och julen men framförallt så betyder hösten: Härliga höstpromenader i det fria, alla fina färger och en överlycklig hund som sprallar av sig i lövhögarna <3
  • Maglan

    Sista helgen i husvagnen. Sådan här vacker utsikt har vi där! Hösten känns lite vemodigt fast samtidigt skönt. Det är skönt med kylan och alla färger är så vackra. Samtidigt vet man att det är så oändligt långt till sommaren igen...



    r
  • Solikheter


    Hösten är färg, prassliga löv, friska vindar, rosiga kinder, lager-på-lager-kläder & motvilliga vant-händer, snorpapper i fickan, leriga stövlar och varm chokladmjölk i soffan!
Svar på tråden Vad representerar hösten för dig? Lägg upp en bild och vinn!