Inlägg från: mammatill3busungar |Visa alla inlägg
  • mammatill3busungar

HJÄLP! ONT vid tinningen:(

i går hade jag lite huvudvärk som försvann med 2 alvedon..i eftermiddag kom det igen fast nu sitter det vid tinningarna:(..det gör mycket ..testade 2 ipren men hjälper ej:(..får även ont när jag tuggar fast då hugger det mera i bland. även då jag sväljer gör det ont...någon som vet vad detta är ? migrän?

• Svar på tråden HJÄLP! ONT vid tinningen:(
  • mammatill3busungar

läst om det men står att det ej förekommer hos personer yngre än 50...har samma i dag med fast ej lika ont som i gårkväll....är lite bättre..kan man få ont där vid spänningshuvudvärk?

• mammatill3busungar

läkaren trodde det var migrän så fick först testa ipren men har fortfarande ont fast inte lika mycket..blir mindre å mindre men vill ha bort det helt så skall testa Eeze.....är den bra? hur länge kan man ha migrän /dagar i följd?

• mammatill3busungar

vet inte detta är migrän för nu strålar det liksom ut i nacke & rygg *suck* precis tagit en treo så får se om den verkar..skall ringa vårdcentralen i morgon igen

• mammatill3busungar
    Miot skrev 2011-11-14 22:50:58 följande:
    Låter som spänningshuvudvärk, pressar eller gnisslar du tänder på nätterna?
    fortfarande ont vid tinningarna..gått till läkare 2 ggr nu denna veckan å dom säger att det är kraftig spänningsvärk så fick en remiss till sjukgymnast..å att vila å bara att det lungt hemma..blodtrycket låg lite högt men ingaet oroväckande sa dom...gnisslar inga tänder heller....
  • mammatill3busungar

nu har fyra läkare sagt att det är spänningshuvudvärk..någon som har tips på hur man blir av med detta:(?...jag har testat att bada..ta lååånga dushar..treo..ipren...m,assage ....men inget fungerar

Svar på tråden HJÄLP! ONT vid tinningen:(