• Lövet22

    Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11

    Hej, vill ni vara med ? följas åt och längta, känna efter för mycket efter symtom och hoppas på stora vackra Plus{#emotions_dlg.flower} Välkommen {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11
  • idaaa91

    Hallå jag hänger gärna på, har BIM den 19/11 Glad

    har du känt något som kan tyda på att du är gravid?

  • Lövet22

    Nja, inte egentligen, mest symtom på att äl har skett. Höjd tempratur, som feber i kroppen, ont i magen ,svullan och ömma bröst. Sen är jag trött på kvällarna och väldigt hungrig. Men sånt är inget ovanligt för mig innan BIM.

    Hur mår du själv?

  • coconut

    Jag hoppar gärna in här :) har BIM 20/11!

    Detta är tredje försöket och varje månad har jag inbillat mig en massa symtom men denna gången känner jag ingenting alls, inte än iaf :) kanske betyder det något

  • Lövet22

    Det kan vara så coconut. jag hoppas det för din skull.

  • idaaa91

    nja jag känner att jag har lite molvärk  till och från och ömma bröst men annars så är det inte så mycket ...antar att det bara är inbillning det mesta men hoppas gör man ju.. för mig och min sambo är det 3 försöket nu.. testade bisolvon denna månad så får vi se om det hjälper nått, som sagt man hoppas ju att det ska vara en liten knodd där  inne Solig

  • Lövet22

    Idaaa du mår ungefär som jag Hoppas det funkar med bisolvon. Jag testar bidrottningsgele

  • idaaa91

    ja nu hoppas jag stark på ett plus, skulle bli så ledsen om det inte blev det den här gången heller :/

  • coconut

    Hur går det för er tjejer? Här är jag helt symtom fri. Inte ens ömma bröst och det brukar jag få bara ett par dagar efter ägglossning i vanliga fall.. Jaja :) det får vara som det är kroppen är himla konstig!

  • idaaa91

    jag har nästan konstant värk i "tjejmagen" så att säga och den mesta smärtan ligger mot höger ljumske. Är inte direkt öm i brösten men det hugger till ordentligt ibland och då är jag jätte öm :S ont i huvudet varje dag och så måste jag kissa mycket oftare än vanligt så jag hoppas verkligen verkligen att det blir ett plus denna månad! Skrattande  vore förj*vligt om kroppen bara har spelat än ett spratt Obestämd

  • coconut

    Det låter ju jätte lovande!! Åh jag hoppas för oss alla :)
    ska försöka hålla mig till att testa på BIM eller dagen efter.. Lite svårt men får försöka :)

Svar på tråden Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11