Inlägg från: tompatiger |Visa alla inlägg
  • tompatiger

Jag upplever att han inte tänder på mig längre!!!

Är det så att du förfallit och blivit bitter?

• tompatiger

Så om du varken är bitter eller förfallit så måste det ligga hos han!

Öka trycket, säg att du inte leva i ett sånt här förhållande... Provtryck han...!

Har du funderat på ett prassel?

• tompatiger

Inte alltid prassel som svar, som ett alternativ.

Tycker du inte skall antyda saker - det om någonting ger en prestationsångest och stressar upp en - tala tydligt med han!

• tompatiger

Säg som det är! Som du känner det, som du upplever det... Försök att vara rak och tydlig även fast en del kvinnor har en förmåga att krångla till det.

• tompatiger

Ok - missuppfatta dig - såna SMS borde uppfattas smickrandes och positivt av han...

Märkligt...

Du får självklart ut sanningen från samtalet och då vet du/ni vad som behövs göras.

• tompatiger

Du TS - jag förstår att du tycker det jobbigt och tufft.

Men ta ett samtal med han nu - var supertydlig och rak med hur du känner och vad du vill.

Det kan bara bli bättre.

• tompatiger

Du TS - nu kör du omvänd psykologi (är säker på att det uppfanns av en kvinna), vad får du ut av det? Mindre sex? Mindre mys och kärlek? Kommer du då inte känna dig då ännu mer oattraktiv?

Hur länge tror du att ni kommer leva som ett lyckligt par såhär?

• tompatiger

TS - upp med morrhåren nu - vi vill bara hjälpa dig.

Kan han inte få upp den så kanske ni kan göra annat för att du skall få det skönt - vem vet, som av en slump så kanske den börjar fungera igen?

Hur som haver tycker jag att det är sunt med ärlighet i en relation - ha ett samtal, förklara läget från bägges sidor - så löser det sig nog.

Svar på tråden Jag upplever att han inte tänder på mig längre!!!