• Liten Léonie

    Någon som har BIM 24/11...

    Någon som vill följas åt.. :)

     

  • Svar på tråden Någon som har BIM 24/11...
  • Liten Léonie
    Loouiiisee skrev 2011-11-15 17:25:18 följande:
    Ja jag tror jag har BIM 24! :)
    Spännande,,,Glad
    När hade du ÄL?
  • Loouiiisee
    Liten Léonie skrev 2011-11-15 18:19:56 följande:
    Spännande,,,Glad
    När hade du ÄL?

    Den 6/11 tror jag, hoppas verkligen det! :D
    För det var då vi hade sex, men räknar jag så ska det varit den 6/11 iallafall..

    Du då?    
  • storebrorM

    Får man vara med här? :) Jag har BIM 23/11, har dock redan fått ett litet svagt plus på stickan redan men vågar inte hoppas då jag fick ett missfall i sep. :)

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-17 21:52:30 följande:
    Får man vara med här? :) Jag har BIM 23/11, har dock redan fått ett litet svagt plus på stickan redan men vågar inte hoppas då jag fick ett missfall i sep. :)
    Åhh välkommen!¨
    Jag har fått detta alldeles nyss vet inte vart jag ska bli av.
    Hur tolkar du det?

    Har du nån bild? Är ditt plus starkt?
    Oj många frågor Skrattande


     
  • storebrorM

    De två övertsta är ett taget imorse med morgon urin och de andra är taget igår med eftermiddagsurin. och de nedre är testet från igår.. Känns osäkert fortfarande.. :(



  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-18 10:18:54 följande:
    De två övertsta är ett taget imorse med morgon urin och de andra är taget igår med eftermiddagsurin. och de nedre är testet från igår.. Känns osäkert fortfarande.. :(



    ÅHHH vad svårt Obestämd
  • storebrorM

    Galet svårt atty fånga på bild, men har lärt mig att vinkar man skärmen lite så syns det ltie tydligare.. Men vågar inte hoppas på något då det är ett tag till BIM...

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-18 10:28:47 följande:
    Har aldrig sett att de blivit som på ditt test.. :S SKUMT
    Men tror du också att det är negativt på mitt test? Känns ju märkligt om det bara uppstår ett streck utan att man har några som helst gravidhormoner..?
Svar på tråden Någon som har BIM 24/11...