• Anonym (StrupenÄrVaginan)

Halsknull

Jag har knullat röv, A2M:at och fistat. Nu är det dax att ta examen i älskogens skola genom att halsknulla en villig kvinna genom att trycka in kuken till roten i hennes mun. Jag har några frågor:

Killar: Är det så skönt som det ser ut? Kittlar stupens perforering lite extra skönt på kuken? Har hon tagit initiativet eller har det krävts övertalning för att få henne med på noterna?

Tjejer: Krävs det mycket träning för att fixa detta, eller är det helt enkelt så att vissa har gåvan från start? Är det skönt att få en kuk i halsen? Bör jag smörja in kuken med något eller räcker det med den salivbildning som kommer naturligt?    

• Svar på tråden Halsknull
  • Sara37

Tryck ned en jättedildo i gapet så får du väl se själv...

• PVeraB

jag tycker det är skönt. Jag har inte tränat innan. Det är inget tvång eller ens fått en frågan. Det har bara fallit sig så. Det känns lite förbjudet på nåt sätt och sen känna könshåret kittla näsan.

Jag kan tyvärr inte svara på de manliga frågorna.

storegunilla skrev 2011-11-13 19:16:59 följande:
    ursakta mig herrn, vad ar a2m?

A2M = ass-to-mouth; dvs. att knulla någon i röven för att sedan föra kuken direkt till vederbörandes mun.
  • nyfiken flax

Beror på hur stor mannen är ju... Om det är en liten får man om hela utan problem annars krävs övning

Sara37 skrev 2011-11-13 19:19:17 följande:
    Tryck ned en jättedildo i gapet så får du väl se själv...

Det lär inte vara helt jämförbart. För en riktig kuksugerska inbillar jag mig att äkta vara smäller bra mycket högre än en latexsmakande replika.
  • Anonym (Heather)

jag har tränat en hel del för att kunna ta den ändå ner i halsen. jag älskar det verkligen, men det måste vara på mitt initiativ och det går INTE om han trycker på. det måste vara JAG som styr takt och djup.

jag går igång extra mycket på att låta den vara kvar i halsen nån sekund för att han ska kunna känna med sina fingrar att jag verkligen har tagit hela honom i halsen. han är +20cm....

• Red drum

A2M låter som en mindre dödslängtan (hatar magsjuka och vem fan vill frivilligt utsätta sig för att få bajsbakterier in i munnen). Att få den långt ner i halsen kräver mycket träning, man har rent automatiskt kräkreflexer. Om du undrar kan du ju göra som nån skrev i tråden; testa själv!

• Anonym (Snubben)

Har fått en deep-throat en gång av en erfaren kvinna på hennes initiativ och tyvärr så var det inte så skönt. När kuken trängdes ner i strupen så gjorde det nästan ont. Skönt var det inte!

• Anonym (Seriöst?)
    Anonym (StrupenÄrVaginan):
    Är du allvarlig, har du ALDRIG halsknullat någon? Seriöst? Då undrar man ju hur ditt oralsexliv ser ut, slicka lite lätt på fittan och pussa lite på kuken? Haha.

Har aldrig haft några kväljningsproblem trots välutrustade karlar. Har iofs aldrig kunnat framkalla kräkningar med 2 fingrar i halsen heller.Tänker mig att snubbar har svårare att andas när de äter fitta? När de liksom trycker in hela tungan samt mosar ner näsan bland allt fittkött liksom?
  • Josse112

Jag brukade sluka hela min killes kuk (21cm) och har aldrig tänkt på det som någonting märkvärdigt. Jag tränade inte upp någon förmåga, jag bara tryckte in den. Två gånger svalde jag mitt eget spy innan jag ledsnade på den sortens tidsfördriv. Nu kan jag ta den hela vägen om jag vill överraska honom ibland, men annars intresserar jag mig mest för hur JAG ska få det så skönt som möjligt i sängen och inte hur jag ska bli den perfekta älskarinnan.

Svar på tråden Halsknull