Inlägg från: Anonym (StrupenÄrVaginan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (StrupenÄrVaginan)

Halsknull

Jag har knullat röv, A2M:at och fistat. Nu är det dax att ta examen i älskogens skola genom att halsknulla en villig kvinna genom att trycka in kuken till roten i hennes mun. Jag har några frågor:

Killar: Är det så skönt som det ser ut? Kittlar stupens perforering lite extra skönt på kuken? Har hon tagit initiativet eller har det krävts övertalning för att få henne med på noterna?

Tjejer: Krävs det mycket träning för att fixa detta, eller är det helt enkelt så att vissa har gåvan från start? Är det skönt att få en kuk i halsen? Bör jag smörja in kuken med något eller räcker det med den salivbildning som kommer naturligt?    

• Svar på tråden Halsknull
    storegunilla skrev 2011-11-13 19:16:59 följande:
    ursakta mig herrn, vad ar a2m?

A2M = ass-to-mouth; dvs. att knulla någon i röven för att sedan föra kuken direkt till vederbörandes mun.
    Sara37 skrev 2011-11-13 19:19:17 följande:
    Tryck ned en jättedildo i gapet så får du väl se själv...

Det lär inte vara helt jämförbart. För en riktig kuksugerska inbillar jag mig att äkta vara smäller bra mycket högre än en latexsmakande replika.
    Anonym (Seriöst?) skrev 2011-11-16 00:30:59 följande:
    Tycker det e kul att TS skryter om vilken sexuell 'äventyrare' han är "JAG HAR KNULLAT RÖV, A2M OCH FISTAT" för att sedan behöva tips på oralsex :) Behöver du tips på hur man hånglar också? :D hihi

Jag snackar inte om oralsex i traditionell bemärkelse. Jag snackar om kuken i halsen. Annette Schwarz-style.
    Tom Araya skrev 2011-11-16 05:46:43 följande:
    Jag tycker inte det är så skönt som det ser ut. Skönt...javisst och jävligt upphetsande men det är lika skönt om inte skönare utan att hon tar den så djupt. Min tjej har en tendens att gå emot skaftet med tänderna när hon tar den djupt och hårt och det är inte skönt.

Jag har aldrig övertalat någon tjej att göra det. Antingen tänder hon på det och gör det eller så inte.
    Till skillnad från vanlig kuksugning så tror jag hon verkligen måste tända på det för att göra något som annars bara känts obehagligt. Men det är klart, det finns ju korkade tjejer också.
    Min nuvarande tjej gör det helt på eget initiativ.

Tack för seriöst svar.
Svar på tråden Halsknull