• Anonym (StrupenÄrVaginan)

Halsknull

Jag har knullat röv, A2M:at och fistat. Nu är det dax att ta examen i älskogens skola genom att halsknulla en villig kvinna genom att trycka in kuken till roten i hennes mun. Jag har några frågor:

Killar: Är det så skönt som det ser ut? Kittlar stupens perforering lite extra skönt på kuken? Har hon tagit initiativet eller har det krävts övertalning för att få henne med på noterna?

Tjejer: Krävs det mycket träning för att fixa detta, eller är det helt enkelt så att vissa har gåvan från start? Är det skönt att få en kuk i halsen? Bör jag smörja in kuken med något eller räcker det med den salivbildning som kommer naturligt?    

• Svar på tråden Halsknull
  • Red drum

Anonym seriöst; är DU på riktigt? Man behöver ju inte halsknulla folk (lite slampigt enligt mig, btw...) för att ha ett fullt fungerande och härligt sexliv?

• Anonym (Seriöst?)
    Red drum skrev 2011-11-13 23:01:27 följande:
    Anonym seriöst; är DU på riktigt? Man behöver ju inte halsknulla folk (lite slampigt enligt mig, btw...) för att ha ett fullt fungerande och härligt sexliv?
    Tycker det e kul att TS skryter om vilken sexuell 'äventyrare' han är "JAG HAR KNULLAT RÖV, A2M OCH FISTAT" för att sedan behöva tips på oralsex :) Behöver du tips på hur man hånglar också? :D hihi
  • Tom Araya
    Anonym (StrupenÄrVaginan) skrev 2011-11-13 19:00:39 följande:

Killar: Är det så skönt som det ser ut? Kittlar stupens perforering lite extra skönt på kuken? Har hon tagit initiativet eller har det krävts övertalning för att få henne med på noterna?

Jag tycker inte det är så skönt som det ser ut. Skönt...javisst och jävligt upphetsande men det är lika skönt om inte skönare utan att hon tar den så djupt. Min tjej har en tendens att gå emot skaftet med tänderna när hon tar den djupt och hårt och det är inte skönt.

Jag har aldrig övertalat någon tjej att göra det. Antingen tänder hon på det och gör det eller så inte.
    Till skillnad från vanlig kuksugning så tror jag hon verkligen måste tända på det för att göra något som annars bara känts obehagligt. Men det är klart, det finns ju korkade tjejer också.
    Min nuvarande tjej gör det helt på eget initiativ.
  • Anonym (StrupenÄrVaginan)
    Anonym (Seriöst?) skrev 2011-11-16 00:30:59 följande:
    Tycker det e kul att TS skryter om vilken sexuell 'äventyrare' han är "JAG HAR KNULLAT RÖV, A2M OCH FISTAT" för att sedan behöva tips på oralsex :) Behöver du tips på hur man hånglar också? :D hihi

Jag snackar inte om oralsex i traditionell bemärkelse. Jag snackar om kuken i halsen. Annette Schwarz-style.
    Tom Araya skrev 2011-11-16 05:46:43 följande:
    Jag tycker inte det är så skönt som det ser ut. Skönt...javisst och jävligt upphetsande men det är lika skönt om inte skönare utan att hon tar den så djupt. Min tjej har en tendens att gå emot skaftet med tänderna när hon tar den djupt och hårt och det är inte skönt.

Jag har aldrig övertalat någon tjej att göra det. Antingen tänder hon på det och gör det eller så inte.
    Till skillnad från vanlig kuksugning så tror jag hon verkligen måste tända på det för att göra något som annars bara känts obehagligt. Men det är klart, det finns ju korkade tjejer också.

Tack för seriöst svar.
  • Anonym (så här)

Hej,
    Ja själv har jag aldrig fantiserat om detta. När man ser det på porrfilm är det avtändande, tjejen ser ut att lida.

Men, så sade min hustru efter 5 års äktenskap att hon vill bli dominerad. Så jag tog tag om hennes hår och körde hennes huvud över min kuk, långt ned i halsen. Hon sög på bra, men klötes några gånger, bla precis när jag kom, så det blev ej så skönt. Men min hustru var mycket nöjd efteråt. Ja se kvinnor!

Nej, mjukt o fint tycker jag det skall vara!

• Anonym

De där sakerna har väl inget med älskog att göra? Snarare förnedring.

• Anonym
    Anonym (StrupenÄrVaginan) skrev 2011-11-13 20:13:25 följande:
    Det lär inte vara helt jämförbart. För en riktig kuksugerska inbillar jag mig att äkta vara smäller bra mycket högre än en latexsmakande replika.
    Det krävs mycket träning. Du får väl fråga tjejen du ska knulla.
  • MrKudos

Jag gillar att uppleva det mest för det visuella, det ser jävligt snyggt och porrigt ut. TS låter som en person som uppskattar sånt. 

• Anonym (Seriöst?)
    Anonym (StrupenÄrVaginan) skrev 2011-11-16 23:14:51 följande:
    Jag snackar inte om oralsex i traditionell bemärkelse. Jag snackar om kuken i halsen. Annette Schwarz-style.
    Tom Araya skrev 2011-11-16 05:46:43 följande:

Jag trodde halsknull räknades som oralsex i traditionell bemärkelse? Kuken så långt ner i halsen som det går är väl knappast ovanligt så jag förstår inte riktigt när du skriver om det som om det vore wild&crazy?
    Har förstått att en del kan få kväljningar, men har som sagt aldrig haft det problemet.
    Betydligt värre med orakade snubbar, gillar inte könshår i munnen (ouäck!) :)
  • Anonym (Deep)

Tycker detta ämnet är intressant

• Jonas81666
    Sara37 skrev 2011-11-13 19:19:17 följande:

Tryck ned en jättedildo i gapet så får du väl se själv...

Oj satan! Låter hårt! Singel? Partner ?
  • Anonym (faffe)

När man bara så där lite glatt drar upp en tråd från 2011 Tungan ute

• Anonym (Magsäcken)

Hejsan hejsan

Jag provar gärna. Skicka pm

Spelar det någon roll om man inte är en tjej ?

Svar på tråden Halsknull