Inlägg från: Anonym (Seriöst?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Seriöst?)

Halsknull

Anonym (StrupenÄrVaginan):
    Är du allvarlig, har du ALDRIG halsknullat någon? Seriöst? Då undrar man ju hur ditt oralsexliv ser ut, slicka lite lätt på fittan och pussa lite på kuken? Haha.

Har aldrig haft några kväljningsproblem trots välutrustade karlar. Har iofs aldrig kunnat framkalla kräkningar med 2 fingrar i halsen heller.Tänker mig att snubbar har svårare att andas när de äter fitta? När de liksom trycker in hela tungan samt mosar ner näsan bland allt fittkött liksom?
  • Anonym (Seriöst?)
    Red drum skrev 2011-11-13 23:01:27 följande:
    Anonym seriöst; är DU på riktigt? Man behöver ju inte halsknulla folk (lite slampigt enligt mig, btw...) för att ha ett fullt fungerande och härligt sexliv?
    Tycker det e kul att TS skryter om vilken sexuell 'äventyrare' han är "JAG HAR KNULLAT RÖV, A2M OCH FISTAT" för att sedan behöva tips på oralsex :) Behöver du tips på hur man hånglar också? :D hihi
  • Anonym (Seriöst?)
    Anonym (StrupenÄrVaginan) skrev 2011-11-16 23:14:51 följande:
    Jag snackar inte om oralsex i traditionell bemärkelse. Jag snackar om kuken i halsen. Annette Schwarz-style.
    Tom Araya skrev 2011-11-16 05:46:43 följande:
    Jag tycker inte det är så skönt som det ser ut. Skönt...javisst och jävligt upphetsande men det är lika skönt om inte skönare utan att hon tar den så djupt. Min tjej har en tendens att gå emot skaftet med tänderna när hon tar den djupt och hårt och det är inte skönt.

Jag har aldrig övertalat någon tjej att göra det. Antingen tänder hon på det och gör det eller så inte.
    Till skillnad från vanlig kuksugning så tror jag hon verkligen måste tända på det för att göra något som annars bara känts obehagligt. Men det är klart, det finns ju korkade tjejer också.
    Min nuvarande tjej gör det helt på eget initiativ.
    Jag trodde halsknull räknades som oralsex i traditionell bemärkelse? Kuken så långt ner i halsen som det går är väl knappast ovanligt så jag förstår inte riktigt när du skriver om det som om det vore wild&crazy?
    Har förstått att en del kan få kväljningar, men har som sagt aldrig haft det problemet.
    Betydligt värre med orakade snubbar, gillar inte könshår i munnen (ouäck!) :)
Svar på tråden Halsknull