Anonym (nja) skrev 2011-11-15 01:06:52 följande:
Oj, vilka bra grejer det såg ut att vara. Jag hade hört talas om det, men fattade inte riktigt vad det var och lyckades aldrig googla fram nåt när jag behövde det som bäst. Kanske smart grej att ha i samband med graviditet ifall det tenderar att växa till sig.
Ja, det är nog bara att prova sig fram för det verkar vara väldigt individuellt. Jag vägde till slut så lite att jag varken tyckte det var bekvämt eller fint utan att få nåt resultat på bysten.
Eftersom den trycker till bröstkorgen samt brösten en hel del så ska man bara har den korta stunder i början för att vänja kroppen. Men allt detta går att läsa på
www.t-kingdom.com/ samt mycket annan väsentlig information. Jag har själv aldrig använt binder som normalviktig, utan bara då brösten varit stora. Visst gav det resultat men det var obekvämt och svettigt. Men det är säkert individuellt hur pass obekvämt det är och ju mindre bröst man har desto lättare tror jag att det blir att bära en binder.
Det är nog så, jag får helt enkelt se hur det blir för mig när jag väl har gått ner i vikt, hur pass platt jag kan bli.