• Anonym

Knulla!

Jag brukar använda mig av ett annat ord i stället för knulla och det är lirk larka, vad använder ni för ord?

• Svar på tråden Knulla!
  • Anonym (manne)

pimpla i fiskviken

• Anonym ((A))

piffipuffa använder jag och min kille 

• Anonym (e)

Nuffsa säger jag och maken :)

• Variabla

Skulle nån fråga om vi skulle busa eller snuffsa eller nåt liknande skulle det bli ett stort nej, Sex eller knulla funkar för mig, lika enkelt som att en kuk är en kuk och fitta en fitta. Varför krångla till det?

• Lollo36
    Variabla skrev 2011-11-14 22:16:54 följande:
    Skulle nån fråga om vi skulle busa eller snuffsa eller nåt liknande skulle det bli ett stort nej, Sex eller knulla funkar för mig, lika enkelt som att en kuk är en kuk och fitta en fitta. Varför krångla till det?
    Kanske finns det barn med stora öron i närheten? Då känns samarbeta som ett bra ord. Gäller bara att barnen inte listar ut vad det egentligen är man gör. Kan bli jobbigt på förskolan/skolan annars om de blir ombedda att samarbeta
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • allmänt

Bumpin' uglies haha :) men oftast bara ligga.

• Variabla
    Lollo36 skrev 2011-11-14 22:40:34 följande:
    Kanske finns det barn med stora öron i närheten? Då känns samarbeta som ett bra ord. Gäller bara att barnen inte listar ut vad det egentligen är man gör. Kan bli jobbigt på förskolan/skolan annars om de blir ombedda att samarbeta
    Min öppenhet inför orden har nog att göra med att jag faktiskt inga barn har och har aldrig några i närheten då det vankas sex :) Jag lever en rätt barnfri tillvaro och det speglar sig antagligen i mitt språk :)
Svar på tråden Knulla!