Knulla!
Jag brukar använda mig av ett annat ord i stället för knulla och det är lirk larka, vad använder ni för ord?
Jag brukar använda mig av ett annat ord i stället för knulla och det är lirk larka, vad använder ni för ord?
Ligga, gänga eller ha sex.
Vi säger "göra det".
Pöka! Eller så frågar jag mannen så snällt: Blir det samlag?
Älskoga brukar vi göra, fast inte så några barn kan höra...
Alla uttryck går bra utom ett som jag hatar: "Mysa".
Knulla, sexa, pippa, ligga, ha sex whatever men inte töntiga omskrivningar. "Idka könsumgänge" är annars en favorit, speciellt i kombination med att säga något riktigt vulgärt
Nä jag säger knulla kort och gott!
tycker det är så löjligt det heter KNULLA eller ha sex. men för mig är det knulla rakt av
vill jag slicka fitta..säger jag fitta och inget annat...vill jag tjejen ska suga min kuk säger sug min kuk
det inte fult och säga ordet. vad är det som är skämigt igentligen ?. vill man få fram sitt ord så säger man det rakt. behöver inte ta en massa genvägar
Jag säger: jag är ursugen...kom.
Alla uttryck går bra utom ett som jag hatar: "Mysa".
Knulla, sexa, pippa, ligga, ha sex whatever men inte töntiga omskrivningar. "Idka könsumgänge" är annars en favorit, speciellt i kombination med att säga något riktigt vulgärt
sex. knulla, fucking
haha vi säger mysa ibland. Eller så undrar jag om han vill duscha, eller komma och lägga sig och han fattar naturligtvis att jag inte vill att han ska kolla på när jag tvättar håret, eller bara sova. Lite pryd när det gäller snuskiga ord är jag kanske, men inte annars :)
Nuppa är ordet här hemma. Är barnen nära så får man viska.