• Anonym (Ljuger han?)

Live jasmin.com popup

Jag hittade en popupsida/reklam från live jasmin (sida med webcamporr) efter att min sambo suttit vid datorn.. Först trodde jag att HAN varit på den sidan men sen märkte jag att det inte gick att klicka runt så det var bara en popup. Jag frågade honom om det men han sa att det bara var en popup och att han inte hade gjort något.

Efter lite googlande för att ta reda på sanningen läste jag att den sidan ofta popar upp som reklam när man besöker porrsidor.. så varesig han varit på just livejasmin eller inte verkar han iaf ha porrsurfat och ljugit om det? (jag har inte problem med porren, jag har stort problem med att/OM han ljuger för mig däremot)

Någon som varit med om att den sidan poppat upp när det INTE varit en porr sida? Vill ha fram sanningen och hoppas att han inte ljuger för mig..

• Svar på tråden Live jasmin.com popup
  • Momzilla

Om du anser att sexforumet är " porrsidorna" så ja. Men jag har aldrig klickat på någon länk därifrån..

• SoStylish

Om man tittar på en bild som är uppladdad på t.ex. ImageVenue så poppar nästan alltid LiveJasmin upp när man stänger ner. Det behöver inte alls bara handla om porr.

• Anonym (Ljuger han?)
    Momzilla skrev 2011-11-16 19:33:20 följande:
    Om du anser att sexforumet är " porrsidorna" så ja. Men jag har aldrig klickat på någon länk därifrån..
    sexforumet? vet inte vilken sida du pratar om..
  • Momzilla

Det var ett svar t flashbulb..

• Anonym

Det dök upp en massa popups och annat på datorn när maken letat efter efter gratisversioner, cracks och annat programrelaterat förut. Låter absolut som en trolig förklaring i mina öron, om han inte har för vana att ljuga förståss...

• Momzilla

Tycker det låter som en hållbar förklaring. Fick den själv som sagt och jag porrsurfar inte men besöker en del andra obskyra sidor.

• Anonym (Varit där-)

Misstänkte samma sak en gång.
    Men har nu upptäckt att popuppen kommer när man är inne på piratebay och sheritall.
    Så jag tror att du ska ta det med ro. Får vi hoppas.
    Fast kan ju erkänna att jag heller inte var lugn, just för att jag trodde att han LJÖG om det. Annars är det ju inte hela världen.

• Trust me

Jobbigt läge för killen. Att svara på frågan är detsamma som att säga att han runkat. Liksom hans ensak.

Let me corrupt you
  • Lufsan

Vad är det för fel på alla dessa kvinnor som tycker att deras män ska/borde/måste berätta om dom kollar på porr eller inte! Det är hans privat liv. Hade det varit en man som velat att hans tjej som skulle berätta om hon kollat på porr eller inte hade alla skrikit "lämna honom! Han har seriösa kontrollbehov! Och kommer antagligen börja slå dig". Varför är det okej för kvinnor att förnedra sina män på detta sätt? Varför uppmuntras kvinnor till detta sjukliga kontrollbeteende? 

En dag i sänder.
  • sheena82

Just den, Live Jasmin, brukar poppa upp om man tex laddar ner från torrentz. Och då behöver det inte va porr man laddar ner. så näe,. han behöver absolut inte ha porrsurfat.

Svar på tråden Live jasmin.com popup