• Anonym (Ljuger han?)

Live jasmin.com popup

Jag hittade en popupsida/reklam från live jasmin (sida med webcamporr) efter att min sambo suttit vid datorn.. Först trodde jag att HAN varit på den sidan men sen märkte jag att det inte gick att klicka runt så det var bara en popup. Jag frågade honom om det men han sa att det bara var en popup och att han inte hade gjort något.

Efter lite googlande för att ta reda på sanningen läste jag att den sidan ofta popar upp som reklam när man besöker porrsidor.. så varesig han varit på just livejasmin eller inte verkar han iaf ha porrsurfat och ljugit om det? (jag har inte problem med porren, jag har stort problem med att/OM han ljuger för mig däremot)

Någon som varit med om att den sidan poppat upp när det INTE varit en porr sida? Vill ha fram sanningen och hoppas att han inte ljuger för mig..

• Svar på tråden Live jasmin.com popup
  • Schnitzel

Livejasmine får man upp på alla möjliga sidor, från porr till sidor som inte är lämpade gör den idealiska familjelivsanvändaren. Så den har ingen unik koppling till porrsajter. Jag skulle nog säga 50/50 på din oro.

• Anonym (hahaha)

jäkla män asså min kille porrsurfar oxå så jag e van med detta livejasmin men andas det är bara ett popup fönster

• Trust me
    Lufsan skrev 2011-11-16 23:57:42 följande:
    Vad är det för fel på alla dessa kvinnor som tycker att deras män ska/borde/måste berätta om dom kollar på porr eller inte! Det är hans privat liv. Hade det varit en man som velat att hans tjej som skulle berätta om hon kollat på porr eller inte hade alla skrikit "lämna honom! Han har seriösa kontrollbehov! Och kommer antagligen börja slå dig". Varför är det okej för kvinnor att förnedra sina män på detta sätt? Varför uppmuntras kvinnor till detta sjukliga kontrollbeteende? 
    Måste tjejen berätta om hon använt dildon?
    Let me corrupt you
  • Anonym (40-åring)
    Anonym (Ljuger han?) skrev 2011-11-16 03:23:13 följande:
    Vi har väl en deal om att vi bara kollar på porr tillsammans. Eller att han i så fall är ärlig om det så han inte gör det bakom min rygg utan att berätta att han brukar göra det. Däremot hade jag haft mkt emot om han kollade på liveporr i webcam...

Kommer inte popupen upp på torrentsidor då? 
    Har ni aldrig fått upp Jasmin när ni surfat tillsammans då??
    Jag tycker den poppar upp på alla möjliga sidor, och jag är aldrig på piratebay eller flashback.
  • Lufsan
    Trust me skrev 2011-11-17 00:21:02 följande:
    Måste tjejen berätta om hon använt dildon?
    Va? Förstår inte...
    En dag i sänder.
  • Anonym (Ljuger han?)
    Lufsan skrev 2011-11-16 23:57:42 följande:
    Vad är det för fel på alla dessa kvinnor som tycker att deras män ska/borde/måste berätta om dom kollar på porr eller inte! Det är hans privat liv. Hade det varit en man som velat att hans tjej som skulle berätta om hon kollat på porr eller inte hade alla skrikit "lämna honom! Han har seriösa kontrollbehov! Och kommer antagligen börja slå dig". Varför är det okej för kvinnor att förnedra sina män på detta sätt? Varför uppmuntras kvinnor till detta sjukliga kontrollbeteende? 
    Det är inget fel på mig över huvud taget. Att se på vanlig porr är en sak, men LIVE chatta med en brud som porrar framför en webcam är väl för fan en annan!? I min ögon är det samma sak som otrohet. och det är precis det "livejamin" är..

Det största problemet jag hade här var inte om han sett porr utan om han ljög för mig, för det tål jag inte.  
  • Anonym (Ljuger han?)
    Anonym (40-åring) skrev 2011-11-17 00:50:25 följande:
    Har ni aldrig fått upp Jasmin när ni surfat tillsammans då??
    Jag tycker den poppar upp på alla möjliga sidor, och jag är aldrig på piratebay eller flashback.
    Nej det är inget jag har lagt märke till iaf, annars hade jag antagligen inte blivit så fundersam.
  • Binary

beror lite på vad man surfar efter skulle jag säga.

Ja, det händer att livejasmin dyker upp ibland i andra sammanhang än porr, tillexempel fildelningssidor brukar vara duktiga att länka till dom

sextankar.nu - En mans tankar om sex
Svar på tråden Live jasmin.com popup