Tempar ni er i rumpan som vuxen?
Vad skulle det vara för konstigt att tema i rumpan när det är det vanligaste
Sättet på sjukhus AV EN ANLEDNING?!?
Vad skulle det vara för konstigt att tema i rumpan när det är det vanligaste
Sättet på sjukhus AV EN ANLEDNING?!?
Du menar att jag drömmer varje gång det händer? Barnakuten på Östra tempar då Alltid i rumpan precis som Östra och Lundby i övrigt. Fråga en läkare så får du veta vad som är mest exakt!
Intr säker på vad du menar med ditt inlägg Tjohalia? Som du säkert förstår av mitt inlägg har jag ganska mycket erfarenhet av sjukhus och rumptempar.
Min dotter får feberkramper och ger en bättre indikation på om vi behöver förebygga. Örontempen finns alltid med men är det feber vill vi veta hur mycket.
Ni andra, VAD är det som är så fruktansvärt med rumptempen? Har ni rumpfobi eller vad? Är gynundersökning oxå för jävligt eller vad? det är våra kroppar som undersöks för vår hälsas skull, inget annat. Ni verkar ha skum fantasi. Weirdos!
Muntermometer diffar ofta så du får
Lägga på 0.1-0.3 och det är svårare att mäta korrekt, speciellt om man är tät i luftvägarna och släpper in luft i munnen.
Läs i instruktionerna, det står där.
Nä nu! Vad är det för kattafan som har 96 klor? I say, you lie, you lier!
Är man så dum att man badar en katt så får man ju skylla sig själv. De har en jättebra tunga. Antingen fixar de biffen själva eller så kan man lämna in dem på Statoils tvättinrättning.
Poäng med det?
HAHA! Oj! Jag som tycker de där roterande prylarna verkar så effektiva! Skumt.
Själv hade jag nog gladeligen låtit veterinären tempa raggmonstret, högst osäkert om man velat vara i samma hus ens. Huvva!
Äh, gilla o gilla det är ju trots allt så att rektalt är mer tillförlitligt. Dumt att förneka det liksom och vad är så himla farligt eg? Det tar 30 sek Max. Big deal kan jag tycka...
Konstigt det där för vid varje operation och annan inläggning av mig och dottern har de alltid tempat i rumpestumpen på oss båda. Kanske olika landsting.
Jag är inte så sjåpig heller och vet ju att de gör vad de behöver och tycker är bäst.
Vi vill som sagt veta med dottern eftersom hon krampar vid feber. Vill inte ge feberreducerande om det bara handlar om förhöjd temp och inte feber.