• mion

Kola i micron

Vill göra enkel kola i micron,har för mig att det var 1dl av det mesta så som socker kakao  1dl sirap... men kommer inte ihåg allt,dock bara att man "kokar" den i micron...  Nån som vet???  Sen ska den stela på en plåt o in i frysen o skäras i bitar....

• Svar på tråden Kola i micron
  • mion
    Hermioney skrev 2011-11-22 22:17:03 följande:
    ja visst är det tröttsamt med alla dessa trådar där folk inte orkar leta efter något...

Nu är det så att jag har LETAT efter just det receptet jag frågar efter men INTE hittat det!  Ingen tvingar er att svara i en tråd ni finner sååååå tröttsam eller hur!   =/
  • mion

Fortfarande så menar jag ett speciellt recept, 1dl av det mesta TROR jag men minns inte riktigt o ja jag har letat är fan inte dum i huvudet heller,men hittar fortfarande inte just DET receptet så därför frågar jag här....  Tänk va folk ska störa sig på ta mig tusan precis allting =/  Skit i svara då om det är så störande.....

• mion

Har letat ännu en gång men hittar fortfarande inte  DET receptet....   =/

• mion
    Kommandomamman skrev 2011-11-23 23:57:47 följande:
    lojdstrom.se/kalender/kolaimikro.htm

tack du... jag får nog prova mig fram tror jag då jag inte kommer ihåg,vi gjorde den jämt när man var mindre o det var så lätt recept men minnet är inget bra  -s-
Svar på tråden Kola i micron