Augustibebis 2012
Jag plussade nu i veckan så hoppar in här! Går in i vecka 5 imorgon :)
Jag har extremt ömma bröst och stark molvärk! Hur mår ni andra?
Jag plussade nu i veckan så hoppar in här! Går in i vecka 5 imorgon :)
Jag har extremt ömma bröst och stark molvärk! Hur mår ni andra?
Naimisen: hon sa bara att det var ett ultraljud men nämnde ändå att vi skulle läsa på om kub innan vi kommer till första samtal.
Jag ska tydligen vara med i en studie som heter grabb också som innebär att jag får ta extra blodprov i samband med blodprovstagningar. Är lite kluven dock. Det måste väll vara skonsammast för navelsträngen att ta så få blodprov som möjligt?
Hur farligt är det att bära tungt i vecka 5? Bar flera tunga kassar idag och kände att det stack lite i magen då. Blir ju orolig
Jag har molvärk, väldigt ömma bröst, blir lätt hungrig (dock inte sugen på sötsaker alls!). Har väldigt mkt flytningar (ofärgade som tur är).
Vill bara att tiden ska gå nu!!
Jag får kramper i underliv och tjejmage några ggr om dagen. Blir jätte orolig för att få missfall ju! Är det någon som har eller varit med om detta?
Jag får kramp så att jag liksom stannar till och måste vänta ut den ett par sekunder. Detta sker kanske ca 3-4 ggr om dagen.. Så svårt och veta vad som är normalt lr inte
Vi får hålla tummarna så hårt vi bara kan nu!!
Ja vi kommer att kolla kön! Men det spelar ingen roll vad det blir. Det viktigaste är en frisk liten bebis!
Någon som har progesteronkräm? Min tub börjar ta slut och ingen leverans förrän på måndag. Det är ju jätte viktigt att man inte slutar med krämen när man blivit gravid... Är så orolig nu att min tub inte ska räcka till måndag :(