• tezzi88

Augustibebis 2012

Hejsan alla och stort grattis  till erat  efterlängtade  + på stickan :)

en  härlig  känsla är det verkligen :)

hoppas innerligt att  allt  funkar  fint  för er som har oro över saker och ting  för missfall, lider med er :(  har  själv ej haft  detta men vet  hur det käns att  vänta på detta plusset och vara  i oro  att någonting skall  gå  fel, hoppas att  ni tas på största alvar av läkaren och får kolla upp det  ni är oroliga över så oron  förhoppningsvis lättar någonting.
    måste vara  jätte hemskt att alltid  gå i oro  för att nått skall  gå  snett.
    jag  håller  alla  tummar och tår  för alla  här  inne i denna tråden att det skall  gå  vägen  för oss :)

själv så har jag enligt mitt test  blivit befruktad  för mer än 3 v sedan så enligt mvc  räknar man på att jag är i  ca  v 5 som er  här inne.

mitt  första  barn  klicka  det  på en  gång  blev gravid på studs. denna  gången har det  gått 11 månader i väntan så  har själv  känt av denna oron att nått skall vara snett nu när  detta  verkligen har hänt samt att något  var fel på mig sedan innan.

är mitt andra barn så   blir en del spännande att gå  igenom detta och se vad detta bär med sig. har dock aldrig varit lyckligare.

grattis  även till alla er som väntar erat 1:a  det är verkligen en speciell känsla.

har ni några symtom för graviditeten ännu? själv känner jag nästan av ingenting annat än en väldigt  tidig och intensivare  hunger än innan... men illamåendet och kissandet och allt det andra vart är det?  känner ni av sådant?
    när  skall ni få erat barn troligtvis?

återigen vill jag önska alla STORT LYCKA  TILL!! håller  tummarna. menar jag verkligen :).

Svar på tråden Augustibebis 2012