Augustibebis 2012
Hejsan alla och stort grattis till erat efterlängtade + på stickan :)
en härlig känsla är det verkligen :)
hoppas innerligt att allt funkar fint för er som har oro över saker och ting för missfall, lider med er :( har själv ej haft detta men vet hur det käns att vänta på detta plusset och vara i oro att någonting skall gå fel, hoppas att ni tas på största alvar av läkaren och får kolla upp det ni är oroliga över så oron förhoppningsvis lättar någonting.
måste vara jätte hemskt att alltid gå i oro för att nått skall gå snett.
jag håller alla tummar och tår för alla här inne i denna tråden att det skall gå vägen för oss :)
själv så har jag enligt mitt test blivit befruktad för mer än 3 v sedan så enligt mvc räknar man på att jag är i ca v 5 som er här inne.
mitt första barn klicka det på en gång blev gravid på studs. denna gången har det gått 11 månader i väntan så har själv känt av denna oron att nått skall vara snett nu när detta verkligen har hänt samt att något var fel på mig sedan innan.
är mitt andra barn så blir en del spännande att gå igenom detta och se vad detta bär med sig. har dock aldrig varit lyckligare.
grattis även till alla er som väntar erat 1:a det är verkligen en speciell känsla.
har ni några symtom för graviditeten ännu? själv känner jag nästan av ingenting annat än en väldigt tidig och intensivare hunger än innan... men illamåendet och kissandet och allt det andra vart är det? känner ni av sådant?
när skall ni få erat barn troligtvis?
återigen vill jag önska alla STORT LYCKA TILL!! håller tummarna. menar jag verkligen :).