Augustibebis 2012
Hej!
Här är en till som har plussat! 
Igår plussade jag med cb BIM+1 och imorse med cb veckoindikator.
Enligt FL så är BF den 3 augusti.
Hej!
Här är en till som har plussat! 
Igår plussade jag med cb BIM+1 och imorse med cb veckoindikator.
Enligt FL så är BF den 3 augusti.
Jag ringde också nyss BM, Mamamia på söder. Fick tid den 19/12.
Men får man göra ett VUL då? Jag läste på deras hemsida och då kostar ett tidigt UL 500 kr, så det bokar man väl vid sidan av?
Vill så gärna se att det finns något där inne innan julafton :P
Skulle boka ett sånt här tidigt ul som jag vill göra innan jul då jag kommer vara i vecka 8. Ringde först till Mamamia söder men där var det fullt fram till januari. Så jag ringde till Mamamia karlavägen och där sa dom att dom inte utförde ul förns vecka 9..
Men på hemsidan står det ju vecka 8 :S
Välkomna alla nya plussare! 
Sådär nu har jag äntligen fått en ultraljudstid, den 22/12 hos ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen.
Enligt mina beräkningar kommer jag vara i vecka 8 (7+5) då.
Gör dom ett vanlig UL eller ett VUL då?
Känner inte av så mycket symtom alls egentligen.. ömmande bröst och sugen på oliver! Jag som hatar oliver annars 
Fick en liten chock när jag ställde mig på vågen i morse, har gått upp nästan 3 kg!
Och då är jag bara i vecka 6.
Men det är antagligen svullnaden/vätska där kilona sitter och inte i fett.. Hoppas jag iallafall 
Någon mer som också har gått upp?
Var nyss på toaletten och då kom det flera droppar klart blod!
Har haft rosa flytningar till och från redan innan jag plussade..
Antar att det här är början på ett missfall 
Hej allihopa och tack för ert stöd!
När jag var på jobbet idag så kom det mer blod, sen började jag få ont i magen så jag gick hem tidigare..
På väg hem kändes det som att det forsade! Fast det var inte så mycket som det kändes. När jag kom hem så satte jag mig på toan och då kom det ytterligare mer!
Just nu har jag som en fruktansvärd mensvärk... Hoppet är såklart ute, detta var ett missfall tyvärr :(
Men jag önskar ett stort lycka till till alla här!