• alex02

Augustibebis 2012

Hej alla!

Fick positivt för någon timme sedan.
    Ganska starkt pos som nikan se ;)

Har försökt sedan i juni och nu hände det äntligen!

Jag har inte riktigt koll på när det blir men tror jag är i v 2-4 ungefär.
    Så en augustibebis blir det kanske? :)

KRAM!        

• alex02

Jag är för övrigt en tjej på 23 år. Min sambo är 25.
    Hoppas det går bra att jag är med här :) 

• alex02

Nej och detta var ändå kvällsurin efter att jag druckit och ätit. Hm ok, vad tror du att jag kan va i da? För jag testade mig för nio eller tio dagar sedan och då visade det negativt. Jag har druckit äppeljuice ikväll. Det kan väl inte ge fel utslag? : P Ja det är första barnet : ) Kram! : )

• alex02

A ok. Ja precis det var neg förra fredagen! Mina första cykler var först 24-26 dagar de första månaderna efter jag slutat med p-piller i juni. Förra cykeln var på 32 dagar. Idag var jag inne på dag 38 i cykeln o tyckte att mensen gått över lite väl ;) så bim har jag tyvärr inte riktigt koll på :/ men du har kanske rätt i v 4-5. Är inte så kunnig med att räkna dethär. Kram!!

• alex02

Jag tror det kommer bli jättesvårt att inte avslöja att man är gravid. Jag spelar fotboll och har berättat för min tränare så han vet varför jag inte kommer. Han grattade så mycket och lovade att jag själv sedan skulle få berätta för laget, men det kommer bli svårt att dra en massa lögner om varför man inte kan träna. Får se hur det går :p föräldrar/familj vill jag så gärna berätta för på julafton :) men det är svårt att hålla sig, men har bestämt mig!:) hur berättar ni för era? Kram

• alex02

Jag känner att det bara är riskabelt att spela fotboll. Vi spelar för att komma upp i div 1 och det är många hårda närkamper. Känns helt enkelt säkrast att inte spela.

• alex02

Mm jag vet. Jag känner fortfarande efter :) får se hur det blir.

Svar på tråden Augustibebis 2012