• isis79

Augustibebis 2012

Hej. Här är en till ny +ad. Gjorde testet för ca 1 timme sedan och håller på och smälta det. Har en 3 årig dotter sedan tidigare och plusssde exakt en vecka tidigare förra året som slutade i MA, fick reda på det 2 dagar innan julafton. Så jag hoppas den här julen blir bättre och att ärtan stannar kvar.

♥Isabel 080924♥ isis79.blogspot.com
  • isis79

Va roligt att tråden rullar på :O)

Har inte hunnit skriva något sedan den startade, har min 3 åriga dotter hemma så det är fullt ös medvetslös! Tur att hon ska skolas in på förskola i januari. Var tvungen att ta ett nytt test idag eftersom jag som vissa andra här inne tvivlat lite på om jag faktiskt är gravid. testet visade Gravid 2-3 v så nu är det bara och inse att det är så :O)
    Ringde och fick inskrivning redan den 12/12 på Södra BB riktigt bra känns det att få komma dit snabbt.

• isis79

Här inne går det undan :), roligt! Jordgubbsylt: jag ska oxå gå på Södra BB. Vi kanske springer på varandra där så småningom.

• isis79

Får nog tyvärr hoppa ur gruppen. Fick bruna flytningar igår kväll som inte vill ge sig, var exakt så här sist när jag fick MA förra julen + att mina symptom försvunnit och illamåendet inte har kommit (hade hyperemesis förra gången så det borde kommit nu igen). Förra gången gjorde jag 3 UL innan v 10 som såg bra ut men på det 4e i v 11 konstaterades MA. Usch, känns för jävligt!!
    Hoppas det går bra för er alla iallafallGlad

Svar på tråden Augustibebis 2012