Inlägg från: sweetbird |Visa alla inlägg
  • sweetbird

Augustibebis 2012

När vi berättade så va de först till mamma. Men hon hade ju fattat för länge sen . Redan innan jag visste!! Haha. Hon la huvudet mot min mage en dag . Och knackade lite försiktigt . Och sa hallå! Det är mormor. Hur mår du där inne?! Haha. Jag va . Men mamma vad håller du på med!!! Haha jag är inte med barn. Det är de sista jag är. Och jag äter p piller. Ja men de gjorde jag med sa hon när ni ungar kom till. Ja ja sa jag men jag är inte gravid. Jo sa hon och åkte o köpte ett test för att motbevisa mig haha. Jaha . Mamma hade rätt . Jag va gravid!!! Jag sa ju de sa hon och blev superglad! Det syns på dig och jag känner att du är det . Nästa gång lär jag lita på "häxan" i skogen ;) tydligen är det fler som frågar och säger att det "syns" fast jag inte fått så länge . Men dom pratar om utstrålning haha. Pappsen han reagerade som jag trodde . Jag va livrädd att berätta. Jag är ju hans minsting men han hummade och sa ne inga fler barn barn . Då sa mamma men det är ju ute du som ska ha barn . Ne de är ju klart . Sen sa han att han va glad för vår skull pappa tänker väl mest på att komma ihåg alla barn barns födelsedagar och annat. Han är livrädd att missa någons speciella dag hehe . Jag brukar va fen som påminner honom om vem som fyller år , när. , och hur mycket men pappa är guld värd. Han får alltid en grattis på mors/fars dag så för honom blir de dubbelt upp

• sweetbird

Har gått in i vecka 8 nu . Första besöket i dag :D wiihhhooo lycklig. Men fortfarande lite overkligt

• sweetbird
    lobr0012 skrev 2011-12-05 12:17:11 följande:
    Hallå alla. Jag ska också ha i början av augusti.
    Men tänkte fråga ifall de är någon mer än jag som har liknande menssmärtor ?
    Som att det krampar när man ställer sig upp.
    JAG!!!!! när jag ställer mig upp så krampar det jätte mycket. i bland får jag sätta mig ner. men de va värst i vecka 5-6 nu är jag i v8 om jag har fortfarande det. men inte lika mycket och det är mildare från gång till gång.. jag har dock hört att det är livmoderna som tänjer sig .blir samma om jag böjer mig framåt för att plocka upp något och sen reser mig upp igen .

fler får gärna svara på den frågan. är oxå nyfiken
  • sweetbird
    isis79 skrev 2011-12-05 15:27:12 följande:
    Får nog tyvärr hoppa ur gruppen. Fick bruna flytningar igår kväll som inte vill ge sig, var exakt så här sist när jag fick MA förra julen + att mina symptom försvunnit och illamåendet inte har kommit (hade hyperemesis förra gången så det borde kommit nu igen). Förra gången gjorde jag 3 UL innan v 10 som såg bra ut men på det 4e i v 11 konstaterades MA. Usch, känns för jävligt!!
    Hoppas det går bra för er alla iallafallGlad
    tråkigt att höra! hoppas det löser sig för dig. och lycka till i framtiden...
Svar på tråden Augustibebis 2012