• Lolli87

Augustibebis 2012

Hej hoppas det är okej om jag hoppar in här!
    24 år , sambon 30 år. Gravid med mitt första barn, 5e veckan idag om jag har räknat rätt :)

Har haft jätte ont i huvudet, trött, kännt mig åksjuk och varit jätte lätt irriterad.
    Magen är svullen..

Tycker detta är så spännande och fantastiskt , jag har så svårt att hålla tyst om det fast jag borde.

Sen jag såg mitt plus för 10 dagar sen har jag varit lite för bra på att äta, som jag trycker i mig! precis som man tänker att jag är ändå gravid tänket men man ska ju bli av med allt sen. Måsle sluta med detta =)

Har ni berättat för någon än?

• Lolli87

måste fråga om era magar? jag är i början av v6 tror jag och min mage är så stooor. mega svullen. Är era också mycket svullna?  Jag har ätit en del godis också men tycker den är så himla stor??

• Lolli87

Jag ska ha den 2a augusti och har inte fått kallelse till ultraljud ännu... Det blir vårt första ultraljud så nu tycker jag det borde komma snart!? Är i vecka 16 (15+3 ... ) Har någon annan i vecka 16 också en stor gravid mage redan? Alla påpekar att min mage är så stor redan??

• Lolli87
    babyhummingbird skrev 2012-08-01 22:14:16 följande:
    Vattnet gick innan idag och nu ska jag läggas in på förlossningen eftersom lillfisen bajsat i vattnet så det var grönt.. Så antingen kanske det kommer igång av sig själv.. Eller så blir det igångsättning imorgon! Väldigt punktlig bebis eftersom jag har BF imorgon! :D

åh vad lyxigt att vattnet gick idag=) Har också Bf imorgon (2/8) och är sååå avundsjuk!
  • Lolli87
    mijja12 skrev 2012-08-03 22:36:26 följande:
    Nu kom nog slemproppen jävligt äcklig pm jag får säga min mening i det hela

vad spännande! när har/hade du bf?=) 
  • Lolli87

Så om det blir dags idag är där antagligen fullt i Helsingborg?? Blir man ju nervös:P

Svar på tråden Augustibebis 2012