Augustibebis 2012
Äntligen kan jag också hoppa in i en sådan här grupp! Om jag har räknat rätt är jag v. 4+1 (vecka 5). Och beräknad förlossning 11 augusti 2012. Har bröst som ömmar väldigt mycket, och morgon/kvälls-illamående. Trötthet likaså.
Detta är första graviditeten och den var så planerad. Min sambo är så lycklig, självklart jag också, men jag är så orolig! Jag oroar mig hela tiden. Vilket jag inte mår bra av. Försöker verkligen tänka positivt, tänka att allt kommer gå bra. Men jag kan ändå inte släppa oron. Har en mor som stöttar mig till tusen, en mor som gått igenom 2 missfall (vecka 21 och vecka 10), så hon förstår min oro.
Fick åka in till gynakut i torsdags pga extrem smärta i mage och rygg, kallsvettningar och skakningar i kropp. Tyvärr så var det för tidigt för att se något men kunde konstatera vätska bakom livmodern. Någon med erfarenhet utav detta? Ska tillbaka den 14 december och hoppas så innerligt att allt ser bra ut.
Men missförstå mig ej! Jag är så superduper lycklig innerst inne. Äntligen!
förresten, finns det någon där ute med erfarenhet av gravid OCH vätska bakom livmodern, så snälla, berätta er "historia", för jag är så nervös över detta, också.