Inlägg från: ananasen01 |Visa alla inlägg
  • ananasen01

Augustibebis 2012

Hej,

Jag hoppar gärna in här!! Plussade för 1 vecka sen :) Har dock haft missfall tidigare så jag vågar inte riktigt hoppas.. Har bokat tid för ett VUL när jag är 7+2 för att veta om hjärtat slår. Har en dotter som är lite över 2 år, gjorde ett VUL när jag var 8+3 med henne. Gjorde även KUB test då, minns att jag var i i mitten av vecka 13 då, typ 12+4 eller nåt.

• ananasen01
    O Hanna O skrev 2011-12-08 09:54:13 följande:
    Mår pyton! Postafen hjälper inget alls längre...ska ringa bm nu när de har telefontid! klarar inte av mitt vardagliga liv!

tar det lugnt på datafronten ett tag lycka till så länge!
    men min dotter mådde jag sjukt illa fram till vecka 16 - jag fick lergigan comp utskrivet och det hjälpte lite.
    testade även sånna där åksjukearmband som man kan köpa på apoteket, men det var nog ingen höjdare.

mest hjälpte nog att ta det lugnt å äta riktigt gröna och sura äpplen.... samt tänka att det inte är för evigt... fast det är lättare sagt än gjort.
  • ananasen01
    babyhummingbird skrev 2011-12-08 09:53:41 följande:
    Börjar nu åka på en rejäl förkylning känner jag... Ingen fara för bebisen väl? Så länge det inte är allvarlige infektion?
    det ska du inte vara orolig för! en kompis till mig hade både lunginflammation, kräksjukan och influensa när hon var gravid och det var ingen fara för barnet!!! så ta det bara lugnt! :)
  • ananasen01

Kom precis från VUL - som visade ett tickande hjärta!! 1 cm och 7+1! Ouiii!!

Fick dock en liten blödning igår kväll som hon trodde var resterna av en tvilling då hon såg två säckar, varav den ena var tom.

Tydligen är det väldigt vanligt att blödningar i början av en graviditet är just en tvilling som inte klarar sig. Någon annan som har erfarenhet av detta?

Svar på tråden Augustibebis 2012