Augustibebis 2012
Hej, nyplussat idag... Bim+2. Fick mf förra månaden o inga tankar hopp el symtom på bebi denna gång men jodå :) testade idag för att bekräfta att jag inte är preggo men fram kom ett super starkt +
Hej, nyplussat idag... Bim+2. Fick mf förra månaden o inga tankar hopp el symtom på bebi denna gång men jodå :) testade idag för att bekräfta att jag inte är preggo men fram kom ett super starkt +
jag har inte många symtom men jag stinker oxå svett som nån annan sa.
jag brukade kunna gå en hel dag emellan 2 duschar utan att ha börjat lukta svett (men duschar så klart då ändå)
men nu STINKER jag dagen efter. trevligt trevligt.
o så fick jag några blodstipor i snoret när jag snöt mig 2 dagar.
känslomässigt blir jag helt tår ögd av att läsa ett kort fint ord språk bara... puh...
men im loving it =)
så här 2 dagar efter bim kan jag nog säga att jag börjar få känningar i brösten.. det strålar o värmer lite idom ibland.
Min son föddes 17e aug, o denna e beräknad Till 11e. :D
Jag önskar jag Hade mer symtom, Hade inte testet varit pos hade jag inte anat... Men börjar ana en väldig trötthet...
Va skönt att se att andras symtom går lite i vågor oxå, har nojjat mej oxå. Men var på vul i går o såg att den levde så.. :)
Fick en tanke, kanske det inte är intressant. Men va med om vi hade en tråd kopplad till tråden där man kunde lägga in vul/ul bilder som kommer. ? Jag hade tyckt d va kul o se :)
trist med mf... aj aj va ont det gör i hjärtat...
fick mf i nov, alltså månaden innan detta pluss. kände mej så gravid o hann leta bf juni tråd o allt o så var det bara o plocka bort. >_<
men med lite tur ä'r du snart gravid igen poison82
Hallå Är inte så aktiv i tråden.. tror det är för att jag är så orolig för mf, vill inte behöva säga hejdå liksom... Men hursomhelst prövar jag sluta oroa mej o idag ska jag på inskrivning. 8+3 Det är så kul för då väljer man sjukhus o får journalen ju :D Vi ska oxå ordna så jag får spec undersökningar pga att jag har ett barn med ryggmärgsbråck... Är så pirrigt allting..
Ja vill oxå ha fladder... Jag vet att me sista kände jag i 12+6 så d e ju några veckor kvar. Är i 10+0 nu. Men gravid ser jag ut iaf... Sista veckan har 4st kommenterat min mage :S Kul liksom, jag som skulle va super hemlig... Men mina hemligaste kläder funkar inte ens lite!! Men... Nån gång ska d ju ut, hade hoppats på efter ultrat i v. 13...