Inlägg från: UmmAminah |Visa alla inlägg
  • UmmAminah

Augustibebis 2012

Hej, nyplussat idag... Bim+2. Fick mf förra månaden o inga tankar hopp el symtom på bebi denna gång men jodå :) testade idag för att bekräfta att jag inte är preggo men fram kom ett super starkt +

• UmmAminah

jag har inte många symtom men jag stinker oxå svett som nån annan sa.
    jag brukade kunna gå en hel dag emellan 2 duschar utan att ha börjat lukta svett (men duschar så klart då ändå)
    men nu STINKER jag dagen efter. trevligt trevligt.
    o så fick jag några blodstipor i snoret när jag snöt mig 2 dagar.
    känslomässigt blir jag helt tår ögd av att läsa ett kort fint ord språk bara... puh...
    men im loving it =)
    så här 2 dagar efter bim kan jag nog säga att jag börjar få känningar i brösten.. det strålar o värmer lite idom ibland.

• UmmAminah

trist med mf... aj aj va ont det gör i hjärtat...
    fick mf i nov, alltså månaden innan detta pluss. kände mej så gravid o hann leta bf juni tråd o allt o så var det bara o plocka bort. >_<
    men med lite tur ä'r du snart gravid igen poison82

• UmmAminah

Hallå Är inte så aktiv i tråden.. tror det är för att jag är så orolig för mf, vill inte behöva säga hejdå liksom... Men hursomhelst prövar jag sluta oroa mej o idag ska jag på inskrivning. 8+3 Det är så kul för då väljer man sjukhus o får journalen ju :D Vi ska oxå ordna så jag får spec undersökningar pga att jag har ett barn med ryggmärgsbråck... Är så pirrigt allting..

• UmmAminah

Ja vill oxå ha fladder... Jag vet att me sista kände jag i 12+6 så d e ju några veckor kvar. Är i 10+0 nu. Men gravid ser jag ut iaf... Sista veckan har 4st kommenterat min mage :S Kul liksom, jag som skulle va super hemlig... Men mina hemligaste kläder funkar inte ens lite!! Men... Nån gång ska d ju ut, hade hoppats på efter ultrat i v. 13...

Svar på tråden Augustibebis 2012